تشک بادی روی آب

تشک بادی روی آب فلامینگو اینتکس مدل 57288

از {{model.count}}

intex 57288 flamingo float

تعداد
نوع
3,190,000 تومان
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب فلامینگو اینتکس مدل 57288 از سری تشک بادی های ساخته شده توسط برند اینتکس مناسب برای استفاده بر روی آب ، این تشک بادی اینتکس طرح دارای دستگیره حفظ تعادل و طرحی برگرفته از فلامینگو. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب فلامینگو اینتکس مدل 57288 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب و شناور بادی، این روزها به عنوان یکی از پر طرفدار ترین لوازم بادی به شمار می آیند. از این محصولات در استخر و روی آب می توان استفاده کرد که یک جلوه ی بسیار زیبایی به استخر شما خواهد داد. طراحی این تشک بادی روی آب برگرفته شده از فلامینگو می باشد که در طراحی از رنگ صورتی چشم گیری استفاده شده است که زیبایی این محصول را دو چندان میکند. شناور بادی اینتکس طرح فلامینگو مناسب برای استفاده بزرگسالان نیز می باشد. بر روی این محصول یک جفت دستگیره تعادل قرار داده شده است که در هنگام نشستن بر روی این محصول می توانید از این دو دستیگره برای حفظ تعادل استفاده کنید.

تشک بادی اینتکس روی آب طرح فلامینگو در دو ابعاد ساخته شده است، که یکی از آنها مناسب برای کودکان ودیگری مناسب برای بزرگسالان می باشد. ابعاد این محصول برابر است با 203 سانتی متر به طول، 196 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 124 سانتی متر دارد که ابعادی مناسب و بزرگ برای تشک بادی روی آب است. جنس بدنه تشک بادی روی آب نیز از پی وی سی وینیل ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد. با توجه به جنس بدنه و ابعاد این تشک بادی روی آب اینتکس دارای تحمل وزنی برابر با 120 کیلوگرم می باشد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول ضد حساسیت و ضد بو است و همچنین مقاومت بالایی در برابر فشار و نور آفتاب از خودش نشان میدهد.

در بسته بندی این محصول یک عدد برچسب تعمیرات از سوی شرکت اینتکس قرار گرفته شده است که می توانید از این برچسب برای تعمیرات محصولات بادی استفاده کنید، برای باد کردن شناور بادی روی آب اینتکس می توانید از انواع پمپ باد اینتکس و بست وی استفاده کنید. برای خرید تشک بادی روی آب اینتکس طرح فلامینگو بزرگ می توانید از فروشگاه اینتکس به سه روش ثبت سفارش انجام دهید، روش حضوری، تلفنی و اینترنتی. نمایندگی اینتکسمحصولات خود را به سراسر کشور ارسال میکند.

طول
203 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
124 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
8.7 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای رویه مواج
دارای دستگیره

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...