تشک بادی روی آب

تشک بادی استخر بست وی مدل 43024

از {{model.count}}

bestway 43024 pool float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی استخر بست وی از سری تشک بادی روی آب های کمپانی bestway می باشد که دارای طراحی خاص و بسیار زیبایی بوده و یکی از محبوب ترین و معروف ترین تشک بادی روی آب ها در بازار محسوب می شود. این تشک بادی داخل استخر با قیمت ارزان و مناسب در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس عرضه شده و شما می توانید در ادامه اطلاعات دقیق تری را از این محصول مشاهده بفرمایید.

تشک بادی استخر بست وی مدل 43024 وسیله ای کاملا کاربردی و از سری لوازم شنا و تفریحات آبی می باشد که می تواند اوقات فراغت خوشی را در فصل تابستان برای تمامی افراد فراهم کند. این محصول از سری تولیدات شرکت بست وی می باشد و از کیفیت بدنه بسیار عالی و دوام خوبی برخوردار می باشد. یکی از دلایل مهم پر فروش بودن این تشک بادی روی آب کیفیت بالای آن و همینطور زیبایی ظاهری آن می باشد. بدنه این تشک بادی داخل استخر تولید شده از وینیل می باشد و مقاومت خوبی را در برابر تابش مستقیم خورشید دارا بوده و دچار تغییر رنگ و یا تغییر حالت نخواهد شد.

این محصول دارای یک عدد بالش بادی به صورت متصل به بدنه نیز دارا می باشد که با راه اندازی تشک روی آب این بالش به صورت خودکار راه اندازی می شود. تشک بادی استخری بست وی در ابعادی از جمله طول: 188 سانتی متر، عرض: 71 سانتی متر و ارتفاع: 15 سانتی متر طراحی و تولید شده است. تحمل وزن تشک روی آب نیز 90 کیلوگرم بوده و دارای وزن بسته بندی مناسبی نیز می باشد و می توان به راحتی آن را در هر زمانی به مکانی دیگر منتقل و جابجا نمود. این تشک بادی روی آب را می توانید با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و برای اطلاعات بیشتر با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

طول
188 سانتی متر
عرض
71 سانتی متر
ارتفاع
15 سانتی متر
تحمل وزن
90 کیلوگرم
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
سایر ویژگی ها
دارای بالش
دارای رویه مواج

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...