لوازم یدکی استخر پیش ساخته

اسکیمر توری استخر پیش ساخته اینتکس مدل 29051

از {{model.count}}

intex 29051 skimmer set

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

اسکیمر توری استخر پیش ساخته بزرگ اینتکس، از سری لوازم جانبی در زمینه پاک سازی استخر ها بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کیسه توری با کیفیت ساخت بسیار بالا بوده که نه تنها برای جمع کردن زباله های شناور بلکه برای ماهگیری در استخر های پرورش ماهی نیز مورد استفاده قرار می گیرد.

اسکیمر توری استخر پیش ساخته اینتکس سایز بزرگ، از ساده ترین و پر کاربرد ترین لوازم جانبی استخر آماده و پرتابل عرضه شده در زمینه پاک سازی انواع استخر ها محسوب می شود. این محصول در واقع دارای یک کیسه توری مقاوم با فریم های پلاستیکی بوده که نه تنها برای جمع کردن زباله های ریز و درشت از روی سطح آب بلکه در زمینه پرورش ماهی و گرفتن ماهی های کوچک از آب بسیار کاربردی خواهد بود.

اسکیمر دستی سطح آب استخر اینتکس قابلیت اتصال به دسته آلومینیومی مدل 29055 را داشته اما به همراه خود این شفت را ندارد بنابراین می بایست به صورت مجزا آن را تهیه کنید. پایه تولید شده مجزا برای این اسکیمر نیز به صورت تلسکوپی بوده و قابلیت رگلاج را خواهد داشت تا به راحتی به هر نقطه داخلی بدنه استخر دسترسی داشته باشید. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 300 گرمی عرضه می شود. برای خرید اسکیمر توری دستی استخر اینتکس کافیست محصول خود را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

وزن
۳۰۰ گرم
جنس بدنه
پلاستیک و آلومینیوم
سایر ویژگی ها
دسته ضدزنگ و پوسیدگی
قابل رگلاژ

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...