استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56673

از {{model.count}}

bestway 56673 4.8 meter portable above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56673 یکی از سری استخر فریمی های شرکت bestway می باشد که دارای نردبان و پمپ تصفیه آب نیز است. از این محصول می توان به عنوان استخر پرورش ماهی نیز استفاده نمود. شما در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 4.8 متری بست وی مدل 56673 محصولی جدید و بسیار زیبا از سری محصولات تفریحی شرکت bestway می باشد که تولید سال 2021 بوده و به تازگی در بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته ارزان به دلیل کیفیت بسیار بالا و طراحی زیبایی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. از این محصول می توان استفاده های متعددی نمود. به عنوان مثال این استخر پیش ساخته قابل استفاده به عنوان یک وسیله تفریحی می باشد که به افراد امکان این را می دهد تا به تفریحات آبی در کنار خانواده و دوستان خود بپردازند. همچنین وسیله ای مناسب و کاربردی برای افراد بیمار و سالمند می باشد که آن ها می توانند به وسیله این استخر به آب درمانی درون منزل خود بپردازند.

از این محصول در صنعت نیز به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز بهره می برند. جنس بدنه آن تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده و پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ را دارا می باشد. اقلامی همچون نردبان، پمپ تصفیه آب، کاور و زیرانداز، از وسایلی می باشند که درون بسته بندی این استخر قرار داده شده است. ابعاد آن نیز عبارت می باشد از طول: 488 سانتی، عرض: 244 سانتی متر و ارتفاع: 122 سانتی متر. ظرفیت آب این محصول نیز 11532 لیتر است. از مزایای این محصول به پرتابل بودن آن می توان اشاره کرد. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته و همینطور مشاهده قیمت استخر پیش ساخته از طریق سایت فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورده و یا برای دریافت مشاوره و اطلاعات بیشتر با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

طول
۴۸۸ سانتی متر
عرض
۲۴۴ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
11532 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۰۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۵۶۷۸ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...