استخر پیش ساخته

استخر فریمی بست وی مدل 56401

از {{model.count}}

bestway 56401 above ground frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر فریمی بست وی مدل 56401 از سری استخر فریمی ساخته شده توسط برند بست وی می باشدکه دارای ابعادی برابر با 221×150×43 سانتی متر می باشد. بدنه این استخر فریمی از پی وی سی و فریم های آن از فلز ضد زنگ ساخته شده است. برای خرید استخر فریمی بست وی 2 متر می توانید به صورت تلفنی، اینترنتی و یا حضوری از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

استخر فریمی بست وی مدل 56401، آب تنی و شنا در فصل های گرم یک لذت بی نظیر می باشد و از همین رو یک سری محصولاتی در این زمینه تولید شده است که این امر را بسیار راحت تر کرده است، اینتکس و بست وی را میتوان در این صنعت پیشتاز دانست این شرکت با تولید محصولاتی نظیر استخر پیش ساخته، استخر ایزی ست و یا استخر بادی توانستند نظر بسیاری از افراد را نسبت به خودشان جلب کنند. استخر فریمی مدل 56401 ساخت برند بست وی می باشد که دارای کیفیت ساخت بسیار بالایی می باشد.

این برند استخر پیش ساخته های متفاوتی را تولید کرده است که این استخر فریمی یکی از پرفروش ترین های آن می باشد، ابعاد کلی استخر برابر است با 221 سانتی متر به طول، 150 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 43 سانتی متر که ابعادی مناسب برای استخر فریمی می باشد، با توجه به ابعاد ذکر شده این محصول دارای ظرفیتی برابر برا 1200 لیتر دارد و همچنین می توانید برای کودکان در حیاط منزل، ایوان و در ویلا و باغ استفاده کرد، ارتفاع این محصول مناسب برای استفاده کودکان می باشد البته از این استخر می توانید به عنوان استخر توپ کودک نیز استفاده کنید.

بدنه استخر فریمی بست وی از پی وی سی ساخته شده است که کیفیت ساخت بسیار بالایی دارد، پی وی سی به کار رفته در ساخت این محصول قابل تعمیر مجدد و همچنین مقاومت بسیار بالایی در برابر فشار آب و نور خورشید از خودش نشان میدهد. فریم های این محصول از جنس فلز ضد زنگ ساخته شده است که به بدنه پی وی سی شما متصل می شود و استخر شما را استوار بر روی زمین قرار میدهد. برای خرید و قیمت استخر فریمی بست وی مدل 56401 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه اینتکس تمامی محصولات خود را باضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
221 سانتی متر
عرض
150 سانتی متر
ارتفاع
43 سانتی متر
عمق
80 سانتی متر
ظرفیت
1200 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
9 کیلوگرم
پمپ تصفیه
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...