استخر بادی

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57156

از {{model.count}}

intex 57156 kids pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57156 از دیگر محصولات بادی شرکت intex می باشد که دارای یک آبپاش به طرح رنگین کمان بوده و جنس بدنه آن نیز تولید شده از وینیل می باشد. این استخر بادی بچه گانه مناسب برای استفاده نوزادان و کودکان بوده و می توان در تمامی فضا ها از ان استفاده نمود. ادامه مطلب را در سایت مستر اینتکس می توانید مشاهده بفرمایید.

استخر بادی بچگانه اینتکس مدل 57156 یک استخر بادی به همراه سایه بان و آبپاش می باشد که وسیله ای جذاب برای کودکان بوده که می توانند به وسیله آن در فصول سرد سال اوقات فراغت بسیار خوشی را به همراه دوستان خود سپری بنمایند. این محصول از سری تولیدات جدید شرکت اینتکس می باشد که در سال 2018 برای اولین بار تولید و روانه بازار شد. اما به دلیل استقبال بی نظیر خریداران شرکت اینتکس مجاب به تولید همه ساله این استخر گردید. استخر بادی بچه گانه اینتکس دارای ابعادی از جمله طول: 147 سانتی متر، عرض: 130 سانتی متر و ارتفاع: 86 سانتی متر می باشد. وزن این محصول نیز حدود 2 کیلوگرم بوده که وزنی بسیار سبک داشته و می توان به آسانی آن را در هنگام نیاز حمل و یا جابجا نمود.

ساختار کلی این استخر بادی به صورت یک بیضی بوده که کف آن دارای طرح ساحل، قسمت دیواره آن به رنگ زرد و سایه بان استخر نیز به طرح رنگین کمان می باشد. در قسمت سایه بان این محصول یک آبپاش نیز تعبیه شده است. بدنه ای که این محصول دارد همچون سایر محصولات بادی اینتکس از وینیل تولید شده و دارای مقاومت بسیار خوبی در مقابل آفتاب داشته و در اثر ماندن طولانی مدت در برابر آفتاب دچار تغییر شکل و یا تغییر حالت نخواهد شد. شما می توانید این استخر بادی کودک اینتکس را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری نموده و یا برای راهنمایی بیشتر می توانید با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

طول
147 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
86 سانتی متر
ارتفاع آب
10 سانتی متر
ظرفیت آب
84 لیتر
وزن
2.8 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای آبپاش

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...