استخر بادی

استخر بادی اینتکس طرح شیر شاه مدل 57425

از {{model.count}}

intex 57425 lion king baby pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی اینتکس طرح شیر شاه یکی دیگر از طرح های دیزنی شرکت اینتکس می باشد که دارای ساختار کلی دایره ای شکل بوده و دیواره آن به صورت رینگی سه حلقه ای طراحی شده است. این استخر بادی کودک مناسب برای کودکان و نوجوانان است و می توانند به وسیله آن در فصل تابستان اوقاتی پر از نشاط و تحرک را به همراه دوستان خود سپری بنمایند. در اادامه مشخصات بیشتری از این استخر بادی اینتکس قرار داده شده است.

استخر بادی اینتکس طرح شیر شاه مدل 57425 محصولی خاص و از سری محصولات بادی با کیفیت بالا می باشد که از تولیدات جدید intex بوده و به تازگی در بازار محصولات بادی و تفریحات آبی عرضه شده است. کودکان و نوجوانان می توانند به همراه دوستان خود به وسیله این استخر بادی در فصل های گرم سال به بازی های پر نشاط پرداخته و اوقات فراغت بی نظیری را سپری بنمایند. همانطور که در تصاویر ملاحظه می کنید این استخر دارای فرم دایره ای شکل بوده و دیواره آن به صورت رینگی سه طبقه طراحی شده است. بر روی دیواره این محصول که دارای زمینه ای زرد رنگ می باشد طرحی از انیمیشن LionKing نقش بسته است که باعث زیبایی دوچندان این استخر کودک شده است. 

قسمت کف استخر بادی نیز به رنگ سبز بوده و به دلیل ظرفیت آب بالایی که این محصول دارد، این کفی به صورت بادشو طراحی نگردیده است. چرا که کفی های باد شو دارای تحمل وزن محدودی بوده و فقط مناسب استخر های کوچک می باشند و در صورت استفاده کفی باد شو در استخر های بزرگ، با توجه به قرار گرفتن حجم آب بسیار بالا درون استخر، باعث ترکیدگی و سوراخ شدن سطح بادی کفی می شود. جنس بدنه استخر بادی بچه گانه اینتکس از وینیل تولید شده است. وینیل متریالی بوده که از مقاومت بسیار خوبی در برابر تابش مستقیم خورشید برخوردار بوده و دچار تغییر حالت و یا تغییر رنگ نخواهد شد. 

ابعاد این محصول نیز تشکیل شده از قطر: 147 سانتی متر و ارتفاع: 33 سانتی متر  است. ظرفیت آب این محصول نیز 335 لیتر بوده و وزن آن 1.5 کیلوگرم می باشد که این وزن با وجود ابعاد بسته بندی مناسب به افراد این امکان را می دهد تا بتوانند به راحتی استخر خود را حمل و یا جابجا بنمایند. شما می توانید برای خرید استخر بادی و اطلاع از قیمت استخر بادی از طریق فروشگاه استخر بادی مستر اینتکس اقدام نموده و برای کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما تماس حاصل بفرمایید.

قطر
147 سانتی متر
ارتفاع
33 سانتی متر
ظرفیت آب
335 لیتر
وزن
1.5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC وینیل
کف بادشو
ندارد
دریچه تخلیه آب
دارد
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...