کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی مدل 67339

از {{model.count}}

bestway 67339 inflatable sofa bed

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی یکی از جذاب ترین و زیبا ترین کاناپه بادی های تولید شده تا به امروز می باشد کهتوسط شرکت بست وی تولید و روانه بازار شده است. این کاناپه بادی دارای قابلیت تبدیل به تخت خواب را داشته و از ظرفیت 2 نفره برخوردار می باشد. در ادامه جزئیات بیشتری از این محصول را مطالعه بفرمایید.

کاناپه بادی تخت شو دو نفره بست وی مدل 67339 از سری تولیدات کمپانی بست وی بوده که در سال 2016 برای اولین بار تولید شد. اما به علت استقبال بی نظیری که از آن در طی این یک سال شد باعث شد تا شرکت بست وی هر ساله این محصول را تولید و در بازار جهانی عرضه کند. ساختار این کاناپه بادی تخت خواب شو همانند سایر کاناپه ها به صورت مستطیلی شکل می باشد. تنها تفاوتی که دارد این است که از قابلیت تبدیل شدن به تخت خواب برخوردار بوده که این امکان را به شما می دهد تا در هر فضا و مکانی که خواستید به وسیله آن استراحتی لذت بخش را تجربه بنمایید. بدنه ی این کاناپه بادی تخت شو دو نفره همانند تمامی محصولات بادی این شرکت و محصولات بادی اینتکس تولید شده از وینیل می باشد. وینیل متریالی بوده که در دنیا با نام دیگر PVC شناخته شده و از کیفیت بسیار خوبی برخوردار است. این متریال مناسب ترین و با کیفیت ترین موادی بوده که کمپانی ها از آن برای ساخت محصولات بادی خود استفاده می کنند.

قسمت کف این کاناپه بادی دو نفره از وینیل ضد آب تولید شده است. قسمت دسته، نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز ساخته شده از وینیل با روکش مخمل می باشد که از تحمل وزن بسیار خوبی نیز برخوردار است. سطح این کاناپه بادی تخت شو به صورت مواج طراحی شده است و از قابلیت ضد تعریق بودن برخوردار می باشد. علت مواج طراحی کردن این قسمت از کاناپه بادی این است که با وجود برامدگی ها و فرورفتگی هایی که بر روی سطح این محصول ایجاد شده است، فاصله ای بسیار کم بین بدن و سطح کاناپه ایجاد می کند. از این فضا در هنگامی که بر روی کاناپه به استراحت می پردازید هوا جریان یافته و مانع از عرق کردن بدن می شود. شما می توانید این کاناپه بادی تخت شو دو نفره را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه کاناپه بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ظرفیت
2 نفر
وزن
5.7 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...