کاناپه بادی تخت خواب شو

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 75079

از {{model.count}}

bestway 75079 inflatable sofa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره یکی از کاناپه های تولید شده ی شرکت بست وی می باشد که از ظاهر بسیار زیبا و کیفیت بالایی برخوردار است. این کاناپه بادی دارای قابلیت تخت شو بوده و میتوان از آن استفاده های متعددی نمود. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری از این محصول را مشاهده بفرمایید.

کاناپه بادی تخت خواب شو 2 نفره بست وی مدل 75079 از تولیدات شرکت بست وی می باشد که در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است. این سری از کاناپه بادی های تولید شده بست وی یکی از زیبا ترین و خاص ترین کاناپه بادی های تولید شده در دنیا می باشد که دارای کیفیت بدنه بسیار خوب و دوام بالایی نیز است. این محصول به سبب زیبایی و منحصر به فرد بودن توانست تا تا فروش بسیار خوبی را تجربه کرده و به یکی از محصولات پر فروش این شرکت در سال های 2020 و 2021 تبدیل شود. رنگ بدنه این محصول به رنگ طوسی می باشد که به راحتی با تمامی دکوراسیون ها ست شده و و جلوه ی خاصی به منزل و محل استفاده شما خواهد داد. از این کاناپه تخت شو می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار و خانه های دانشجویی برای تماشای تلویزیون، استراحت و یا مطالعه استفاده نمود.

بدنه  کاناپه بادی 2 نفره تخت خواب شو بست وی تولید شده از PVC می باشد که دارای کیفیت بسیار خوبی بوده و از دوام بالایی برخوردار می باشد. قسمت کف این محصول از وینیل براق بوده و قسمت نشیمنگاه و تکیه گاه آن نیز از وینیل با روکش مخمل تولید شده است. یکی دیگر از مزیت های این کاناپه بادی دارا بودن قابلیت ضد تعریق به واسطه رویه مواج می باشد که در حین استراحت مانع از عرق کردن بدن می شود. کاناپه بادی دو نفره تخت خواب شو بست وی در چند مدل مختلف اعم از تخت خواب، کاناپه و صندلی شیبدار قابل استفاده می باشد. از اقلام همراه این کاناپه بادی دو نفره می توان به پمپ باد برقی اشاره نمود که این پمپ باد به صورت متصل به بدنه تعبیه شده و شما می توانید به راحتی و با سرعتی بسیار بالا کاناپه خود را راه اندازی و آماده استفاده نمایید. شما می توانید این محصول را با قیمتی مناسب و به همراه خدمات پس از فروش از فروشگاه اینتکس مستر اینتکس خریداری کرده و یا برای کسب اطلاعات بیشتر با مشاورین ما تماس حاصل بفرمایید. 

طول
188 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
64 سانتی متر
تحمل وزن
200 کیلوگرم
ظرفیت
2 نفر
وزن
5 کیلوگرم
جنس بدنه
PVC
جنس رویه
مخمل
سایر ویژگی ها
دارای برچسب تعمیرات
دارای پمپ باد برقی
دارای رویه مواج و ضد تعریق

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...