چادر مسافرتی

چادر کمپینگ 5 نفره کینگ کمپ مدل kt4083

از {{model.count}}

king camp kt4083 5 person camping tent

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

چادر کمپینگ 5 نفره کینگ کمپ مدل kt4083 از سری چادر مسافرتی های ساخته شده توسط برند کینگ کمپ دارای اتاقک، ضد آب و ضد باد، مناسب برای خودورهای شاسی بلند برای خرید چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ مدل kt4083 از نمایندگی اینتکس اقدام کنید.

چادر کمپینگ 5 نفره کینگ کمپ مدل kt4083 از سری چادر کمپینگ و مسافرتی ساخته شده توسط برند کینگ کمپ می باشد، این برند تولید کننده انواع لوازم سفری می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است و توانسته سهم عظیمی از فروش در بازار را از آن خود کند. کینگ کمپ در تولید چادر و سایه بان از سایر برند های موجود در بازار پیشی گرفته زیرا چادر های این برند دارای کیفیت ساخت و تنوع بالایی هستند. ابعاد چادر مسافرتی کینگ کمپ برابر است با 230 به ارتفاع، 475 به طول و عرضی برابر با 290 می باشد که ابعادی مناسب برای چادر مسافرتی می باشد.

این چادر دارای دو عدد اتاقک است که اتاقک اصلی برابر با 290 در 290 است و همچنین اتاقک کناری محصول نیز برابر با 185 سانتی متر در 290 که مناسب برای خوابیدن 4 نفر نیز می باشد. البته شرکت کینگ کمپ برای خوابیدن اتاقک اصلی را در نظر گرفته است. قسمتی از این چادر دارای محلی برای خودرو است که خودرو SUV و یا شاسی بلند می تواند در این قسمت قرار بگیرد. چادر مسافرتی 5 نفره کینگ کمپ دارای دو عدد سایه بان است که به صورت همزمان می توانید از این سایه بان ها استفاده کنید.

ساختار کلی این محصول به صورت نیمه اتوماتیک است، اتاقک اصلی دارای ساختار اتوماتیک می باشد و اتاقک کناری آن دارای ساختار عصایی است. جنس بدنه چادر از پارچه پلی استر ساخته شده است که مقاومت بالایی در برابر نفوذ آب از خودش نشان میدهد و همچنین فریم های این محصول از جنس فلز ساخته شده است که در برابر باد مقاومت بالایی از خودش نشان میدهد. در داخل چادر هر اتاقک دارای محلی برای قرار دادن چراغ سقفی تعبیه شده است. برای خرید چادر کمپینگ 5 نفره کینگ کمپ مدل kt4083 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید. فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی در ایران می باشد.

نوع
عصایی و اتوماتیک
ابعاد کلی
۲۹۰ × ۴۷۵ × ۲۳۰ سانتی متر
ابعاد اتاقک اصلی
۲۹۰ × ۲۹۰ سانتی متر
جنس بدنه
پلی استر آکسفورد و نایلون
جنس کف
پلی استر و پلی اورتان
جنس میله ها
آلومینیوم
وزن
16.9 کیلوگرم
ضدآب
ساک حمل
دارد
سایر مشخصات
دارای پوشش دوم جداگانه
قابلیت تهویه سازی هوا
راه اندازی سریع و آسان
دارای کف ضد آب
دارای میخ و طناب برای اتصال به زمین و مهار چادر
قابلیت اتصال به خودرو
دارای دو عدد سایبان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...