پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه شنی اینتکس مدل 26644

از {{model.count}}

intex 26644 sand filter for metal pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس با قدرت 6820 لیتر در ساعت یکی از با کیفیت ترین و بهترین پمپ تصفیه عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد که می تواند برای استخر هایی با حداکثر ظرفیت 25 هزار لیتری مورد استفاده قرار بگیرد. این محصول دارای دو نمایشگر نشان دهنده وضعیت کارکرد بوده و می توانید به صورت اتوماتیک نیز، عمل تصفیه و شفاف سازی آب را در این دستگاه انجام دهید.

پمپ تصفیه شنی اینتکس مدل 220 ولت از قوی ترین پمپ تصفیه آب عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که همانند مدل 110 ولت خود (26643) دارای قدرت پاک کنندگی آب تا 6820 لیتر در ساعت می باشد بنابراین بهترین گزینه برای استفاده استخر هایی که دارای حداکثر ظرفیت آب 25 هزار لیتری بوده خواهد بود. مخزن قرار گیری شن در این پمپ تصفیه اینتکس 8.5 کیلوگرمی بوده و بهترین مواد مورد استفاده برای آن، شن سیلیس می باشد زیرا علاوه بر تصفیه آب عمل شفاف سازی را نیز انجام خواهد داد.

از مهمترین ویژگی های پمپ تصفیه استخر پیش ساخته اینتکس می توان به قابلیت تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک و دستی اشاره کرد. دو نمایشگر دیجیتالی و آنالوگ روی بدنه تعبیه شده که نشانگر وضعیت تصفیه این پمپ می باشد. از طرفی امکان مکش آب استخر و هواگیری آسان را نیز فراهم ساخته که در میان مزیت های این کالا قرار می گیرد. جهت نصب پمپ تصفیه شنی روی انواع استخر ها می توانید از شلنگ های مخصوص همراه خود استفاده کرد. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و وزنی برابر با 14 کیلوگرم دارد. برای خرید پمپ تصفیه شنی استخر پیش ساخته اینتکس می توایند کالای خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

نوع
شنی
قدرت تصفیه
6820 لیتر در ساعت
وزن
۱۴ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...