پمپ تصفیه آب استخر

پمپ تصفیه آب نمکی استخر پرتابل اینتکس مدل 26662

از {{model.count}}

intex 26662 portable pool saltwater pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ تصفیه آب نمکی استخر پرتابل اینتکس، سایز کوچک از سری پمپ تصفیه نمکی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای انواع استخر پیش ساخته و بتنی با ظرفیت حداکثر 8327 لیتر در ساعت مورد استفاده قرار می گیرد. این پمپ تصفیه عمل پاک سازی و شفاف سازی را انجام داده و امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک را خواهد داشت.

پمپ تصفیه آب نمکی استخر پیش ساخته اینتکس مدل 220 ولت یکی از جدید ترین پمپ تصفیه عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس با تکنولوژی پاک سازی آب الکترولیتی بوده که برای استخرهایی با حداکثر ظرفیت 8327 لیتر مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول در مقایسه با مدل مشابه خود (26621) تنها در ولتاژ کاری متفاوت بوده و هیچ تفاوتی از نظر قدرت تصفیه و ظرفیت نخواهد داشت. روش کار این دستگاه تصفیه آب اینتکس به این صورت که از یک مخزن نمک بهره مند بوده و باید این مخزن را از نمک پر کرد تا با فرآیند الکترولیتی اقدام به تصفیه و حتی شفاف سازی آب استخر مورد نظر کند.

بهترین مقدار جریان آب در این پمپ تصفیه آب اینتکس بین 1136 الی 3785 لیتر در ساعت بوده و در هر ساعت 2 گرم مصرف نمک برای تصفیه خواهد داشت. از ویژگی های مهم در این محصول می توان به نمایشگر وضعیت کارکرد پمپ، امکان تنظیم کارکرد به صورت اتوماتیک، شلنگ مخصوص برای اتصال به استخر و وزن بسته بندی 5 کیلوگرمی آن اشاره کرد. جهت خرید پمپ تصفیه آب نمکی استخر پرتابل کافیست با توجه به سایز استخر خود محصول مورد نظر را در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

نوع
نمکی
ظرفیت تصفیه
۸۳۲۷ لیتر
وزن
۵ کیلوگرم
جنس بدنه
پلاستیک فشرده و فلز
اقلام همراه
شلنگ ورودی و خروجی
دفترچه راهنما

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...