پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد دستی سوزنی اینتکس مدل 69613

از {{model.count}}

intex 69613 double quick pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد سوزنی دستی اینتکس کوچکترین پمپ باد دستی تولید شده توسط شرکت اینتکس برای باد زدن و راه اندازی انواع محصولات بادی کوچک از جمله شناور بادی ، استخر بادی کوچک ، بالش بادی و گردنی در نمایندگی اینتکس

پمپ باد دستی سوزنی اینتکس کوچکترین پمپ باد دستی و کوچکترین پمپ باد تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای راه اندازی و باد زدن به انواع محصولات بادی کوچک مانند انواع شناور بادی ، استخر بادی کوچک ، بالش و گردنی بادی ، اسباب بازی بادی و ... عرضه شده است. این پمپ باد بر خلاف تصور از قدرت پمپاژ بسیار خوبی نسبت به سایز خود بهره برده به همین دلیل حجم هوای خوبی را در زمان باد زدن تولید خواهد کرد. یکی از مهمترین ویژگی ها در تولید این پمپ باد دستی اینتکس می توان به باد زدن در دو جهت اشاره کرد از همین رو به آن پمپ باد Double Quick گفته می شود.

زمانی که اقدام به باد زدن می کنید عمل رفت و برگشت هر دو حجم باد زیادی را تولید کرده تا از فشار وارد شده به پمپ باد در هر دو جهت باد تولید شود. نازل در نظر گرفته شده برای این محصول در اندازه ای تولید شده که امکان راه اندازی انواع محصولات بادی را فراهم می سازد از همین رو برای راه اندازی اکثر محصولات پاسخگو خواهد بود. از ویژگی های دیگر این کالا می توان به ابعاد 30 در 5 سانتی متر و داشتن بدنه ای از جنس پلاستیک مقاوم و فشرده جهت مقاومت در برابر ضربه و همچنین آب اشاره کرد. جهت خرید پمپ باد دستی سوزنی اینتکس کافیست به وبسایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و با ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را ثبت سفارش کرده و سپس در کوتاه ترین زمان ممکن درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
دستی سوزنی
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
ندارد
قابلیت ضدآب
دارد
وزن
200 گرم
ابعاد
30 × 5 سانتی متر

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...