پمپ باد برقی و دستی

پمپ باد اینتکس باتری خور مدل 68638

از {{model.count}}

intex 68638 battery pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

پمپ باد باتری خور اینتکس یکی از انواع پمپ باد برقی با قابلیت استفاده در مسافرت ها و مکان هایی که فاقد برق بوده می باشد. این پمپ باد با 6 عدد باتری کار کرده و دارای قابلیت مکش باد نیز می باشد که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

پمپ باد باتری خور اینتکس در واقع یکی از پمپ های باد برقی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که بر خلاف مدل های مشابه که با برق مستقیم کار کرده توسط باتری کار می کند. این پمپ باد محصولات بادی در واقع طراحی و ساختار مشابه مدل برقی ساده داشته با این تفاوت که امکان استفاده از آن در سفر های مختلف به دلیل عدم استفاده از برق مستقیم و وزن سبک فراهم خواهد بود. تامین انرژی این محصول توسط 6 عدد باتری قلمی فراهم شده و قدرت بالایی را برای پمپاژ هوا فراهم می سازد. باتری ها از قسمت زیر بدنه اصلی جا خورده و یک درب قفل دار برای آن در نظر گرفته شده است.

همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده دو دریچه هوا روی بدنه اصلی تعبیه شده است. دریچه رو به رویی برای انجام عمل پمپاژ و دریچه باد در نظر گرفته شده در قسمت فوقانی برای مکش باد استفاده می شود از همین رو این پمپ باد اینتکس را به یک پمپ باد دو کاره تبدیل کرده است بنابراین همانند پمپاژ هوا امکان تخلیه باد محصولات بادی مورد نظر در کوتاه ترین زمان خواهد بود. برای اینکه امکان باد زدن به تمام محصولات بادی توسط این پمپ باد فراهم باشد یک نازل سه سر با اندازه های مختلف در نظر گرفته شده تا انواع محصولات اعم از تخت خواب بادی ، تشک بادی ، کاناپه بادی ، استخر بادی و ... را به راحتی راه اندازی کنید.

همچنین زمانی که قصد استفاده از مکش باد این پمپ را داشتید می توانید به راحتی نازل را از قسمت پمپاژ هوا جدا کرده و به قسمت مکش باد متصل کنید. برای خرید پمپ باد باتری خور اینتکس کافیست به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس مراجعه کرده و پس از ثبت سفارش به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را درب منزل تحویل بگیرید.

نوع پمپ
باتری خور
جنس بدنه
پلاستیک
قابلیت مکش
دارد
قابلیت ضدآب
ندارد
وزن
500 گرم

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...