قایق بادی

قایق بادی 3 نفره بست وی مدل 61068

از {{model.count}}

bestway 61068, 3 person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 3 نفره بست وی از جدید ترین قایق بادی تفریحی و ماهیگیری شرکت بست وی محسوب شده که به همراه پمپ باد و پارو توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای ساختار کف بادشو و مواج به همراه اهرم های مخصوص اتصال پارو بوده و برای استفاده در دریاچه ها، سد و مرداب ها تولید شده است.

قایق بادی 3 نفره بست وی مدل Hydro Force، یکی از جدیدترین قایق بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت استفاده در آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها تولید شده است. طراحی و ساختار بدنه این قایق بست وی مانند مدل 2 نفره و 4 نفره خود بوده و تنها از نظر ابعاد و ظرفیت متفاوت می باشد. طراحی قسمت کف به صورت بادشو و مواج ساخته شده تا محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد کند. همچنین 4 اهرم نگهدارنده پارو، دستگیره حمل در حالت باد شده و یک طناب نجات نیز روی بدنه اصلی تعبیه شده است.

جنس و متریال ساخت این قایق بادی ماهیگیری بست وی از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده که در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاومت لازم را خواهد داشت. این متریال به دلیل انعطاف بالای خود در ابعاد کوچکی جمع شده و توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. ابعاد باد شده این محصول برابر با (طول: 227 سانتی متر، عرض: 127 سانتی متر) بوده و قادر است تا مقدار 225 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. قایق سه نفره بست وی به همراه خود یک جفت پارو پلاستیکی و یک پمپ باد پدالی داشته که مهمترین لوازم جانبی هر قایق بادی محسوب می شود. برای خرید قایق بادی 3 نفره بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۲۲۷ سانتی متر
عرض
۱۲۷ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۲۲۵ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۹ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
پاروی پلاستیکی
پمپ باد
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
طناب نجات
نشیمن بادی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...