قایق بادی

قایق بادی 2 نفره Kondor بست وی مدل 61100

از {{model.count}}

bestway 61100 two person inflatable boat

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

قایق بادی 2 نفره بست وی مدل Kondor، یکی از مقرون به صرفه ترین و سبک ترین قایق بادی تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برلای تفریحات تابستانی و ماهگیری در دریاچه ها و سد ها تولید شده است. این محصول دارای کف بادشو به همراه اهرم های مخصوص پارو و همچنین طناب نجات بوده و توسط انواع پمپ باد محصولات بادی قابل راه اندازی خواهد بود.

قایق بادی 2 نفره بست وی مدل Kondor، از مقرون به صرفه ترین قایق بادی تفریحی تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که جهت استفاده در آب های آرام مانند دریاچه ها و سد ها کاربرد خواهد داشت. این محصول در مدل های یک نفره و سه نفره نیز تولید شده که طراحی و ساختار بدنه مشابه هم دارند. مهمترین قسمت بدنه داشتن کف بادشو با طراحی مواج بوده به همین دلیل محلی نرم و راحت برای نشستن ایجاد خواهد کرد. بدنه اصلی خود توسط دو دریچه هوا و قسمت کف نیز توسط یک دریچه باد کوچک راه اندازی می شود. اهرم نگهدارنده پارو، دستگیره حمل در حالت باد شده و داشتن طناب نجات از دیگر خصوصیت های این قایق بادی ماهیگیری محسوب می شود.

قایق بادی دو نفره ارزان بست وی ساخته شده از متریال پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده از  همین رو در کنار ضخامت بالای خود انعطاف بسیار خوبی نیز فراهم خواهد ساخت تا در ابعاد کوچکتری امکان جمع شدن را داشته باشد. ابعاد این قایق برابر با (طول: 188 سانتی متر، عرض: 98 سانتی متر) در حالت باد شده بوده و می تواند تا 120 کیلوگرم وزن را به راحتی تحمل کند. این محصول فاقد پمپ و پارو بوده و در یک پکیج با وزن 3.4 کیلوگرم عرضه می شود. برای خرید قایق بادی 2 نفره کندور بست وی می توانید به روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۱۸۸ سانتی متر
عرض
۹۸ سانتی متر
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
تحمل وزن
۱۲۰ کیلوگرم
قابلیت نصب موتور
ندارد
وزن
۳.۴ کیلوگرم
اقلام همراه
برچسب تعمیرات
طناب نجات
سایر ویژگی ها
دارای کف بادی
محل قرارگیری پارو

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...