شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی پشتی دار اینتکس مدل 56802

از {{model.count}}

intex 56802 inflatable float

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی پشتی دار اینتکس مدل مربعی یکی از سبک ترین و جدید ترین شناور بادی بزرگسال بوده که توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول دارای کفی توری بوده و از ارگونومی ساخت بسیار راحتی بهره مند است از همین رو گزینه ای مناسب برای تفریحات آبی در استخر ها بخصوص در فصول گرما محسوب می شود.

شناور بادی پشتی دار اینتکس با طراحی مربعی، یکی از جدید ترین شناور بادی استخری 2023 شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی تابستانی عرضه شده است. این محصول دارای تکیه گاه بادشو به همراه طراحی یکدست با بدنه اصلی بوده که محلی راحت برای نشستن و تکیه دادن فراهم می سازد. قسمت کف نیز از یک پوشش توری استفاده شده تا با جریان داد هوا و برخورد آب به بدنه باعث خنک شدن افراد بخصوص در فصل گرما شود. شناور بادی بزرگسال اینتکس دارای سه رنگبندی مختلف بوده و از ابعاد باد شده (طول: 104 سانتی متر، عرض: 102 سانتی متر) بهره می برد.

این شناور بادی جدید اینتکس برای استفاده سنین بزرگسال تا حداکثر وزن 90 کیلوگرم مناسب می باشد. جنس بدنه از پلاستیک PVC وینیل با ساختار دو لایه بوده که از روکش شفاف رنگی برای قسمت رویه استفاده شده است تا جلوه زیبایی به این کالا بخصوص در داخل استخر ها بدهد. متریالی سبک و با انعطاف بالا که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و از قابلیت تعمیر برخوردار خواهد بود. این محصول در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 1.3 کیلوگرم عرضه می شود. برای شناور بادی پشتی دار جدید اینتکس می توانید به مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۱۰۴ سانتی متر
عرض
۱۰۲ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۱.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب تمام سنین
دارای برچسب تعمیرات
بدنه ضدپوسیدگی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...