شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

شناور بادی استخر اینتکس مدل 56280

از {{model.count}}

intex 56280 bull inflatable floating

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

شناور بادی استخر اینتکس در طرح گاو وحشی یکی از متفاوت ترین شناور بادی برای سنین بزرگسال جهت تفریحات آبی در آب های کم عمق و آرام مناسب برای یک نفر به همراه 4 دستگیره حمل دارای قابلیت حرکت درجا روی آب توسط بست های بادی متصل به بدنه اصلی عرضه شده در نمایندگی اینتکس

شناور بادی استخر اینتکس با طرح گاو وحشی یکی از مهیج ترین شناور بادی بزرگسال تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که بهترین گزینه برای تفریحات آبی هیجان انگیز در آب های کم عمق و آرام مانند استخر ها محسوب می شود. این شناور بادی بزرگسال با وجود داشتن ابعاد بزرگ دارای ظرفیت یک نفره بوده زیرا کاربرد آن به گونه ای بوده که تنها برای استفاده یک نفر مناسب خواهد بود. همانطور که در تصویر محصول قابل مشاهده بوده یک گاو بادی در قسمت میانی تعبیه شده که توسط بست های بادی به فریم بادشو اصلی متصل شده است.

شناور بادی گاو تعبیه شده در قسمت میانی قابلیت حرکت دادن به صورت درجا داشته و کاربردی مشابه با مدل اصلی خود دارد از همین رو یکی از متفاوت ترین شناور بادی تفریحی برای سنین بزرگسالان محسوب می شود. خود شناور اصلی دارای یک دستگیره تعادل بوده و 4 دستگیره نیز روی بدنه اصلی جهت حرکت ساده آن روی آب دارد. ابعاد حالت راه اندازی شده و باد شده شناور بادی اینتکس بزرگ برابر با (طول: 239 سانتی متر ، عرض: 196 سانتی متر ، ارتفاع: 81 سانتی متر) بوده که ابعادی بزرگ در میان انواع شناور بادی محسوب می شود.

با توجه به نوع متریال و ابعاد تحمل وزن این کالا به 120 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده استحکام بالای بدنه اصلی می باشد. شناور بادی گاو بازی بزرگسال ساخته شده از جنس پلاستیک PVC با روکش وینیل بوده که بدنه ای با ساختار دو لایه و ضخیم ایجاد کرده است تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و با برخورد نور آفتاب آسیبی نبیند. انعطاف پذیری بالای این متریال باعث شده تا امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را داشته باشد. از طرفی در صورت آسیب دیدن هر قسمتی از بدنه توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم خواهد بود. برای خرید شناور بادی استخر اینتکس با طرح گاو وحشی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه کرده و سفارش خود را نهایی کنید.

طول
239 سانتی متر
عرض
196 سانتی متر
ارتفاع
81 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
وزن
6.46 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین بزرگسال
دارای 4 دستگیره حمل سرخود
قابلیت حرکت درجا داخل آب مانند نمونه اصلی
دارای دستگیره تعادل روی شناور اصلی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...