سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی کچوا مدل ARPENAZ FRESH

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ FRESH TENT AWNING

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی و کمپینگ عصایی کچوا، یکی از پر کاربرد ترین لوازم سفر در زمینه استراحت و خواب بوده که نه تنها به عنوان وسیله ای جهت جلوگیری از برخورد نور و اشعه آفتاب بلکه به عنوان افزایش فضای نشستن در زمان بارش باران نیز کاربرد خواهد داشت. این محصول با ابعاد بزرگ خود امکان اتصال به انواع چادر مسافرتی را در کوتاه ترین زمان ممکن دارد.

سایه بان مسافرتی کچوا مدل ARPENAZ FRESH، یکی از با کیفیت ترین و سبک ترین سایه بان کمپینگ و سفری تولید شده توسط برند کچوا بوده که جهت اتصال و ترکیب کردن با انواع چادر مسافرتی و کمپینگ برای افزایش فضای نشستن در هوای باز به وسیله فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این سایبان مسافرتی کچوا در واقع ساختار اتصال عصایی و بندی داشته که از یک طرف به چادر و یا حتی خودروی مورد نظر و از طرف دیگر قابلیت اتصال به زمین توسط میله یا فریم های فلزی را خواهد داشت. جنس میله ها از استیل کاملا ضد زنگ بوده و می تواند این سایه بان را تا ارتفاع 240 سانتی متری سرپا نگه دارد. متریال خود پارچه این محصول نیز از پلی استر ضخیم ساخته شده تا در برابر اشعه UV آفتاب و بارش باران مقاومت لازم را داشته باشد.

طراحی و ساختار سایه بان آفرودی کچوا در حالت نصب شده به صورت شیبدار می باشد از همین رو در زمان بارش هیچ آبی روی قسمت سقف جمع نخواهد شد. لازم به ذکر است که بند های اتصال به چادر یا خودرو قابلیت رگلاج یا همان تنظیم سفتی را خواهد داشت. ابعاد کلی آن در حالت باز شده به 460 سانتی متر طول و 320 سانتی متر عرض می رسد در نتیجه فضایی بزرگ برای قرار دادن میز و صندلی را ایجاد خواهد کرد. از ویژگی های دیگر آن می توان به داشتن آویز مخصوص چراغ سقفی و ساک حمل ضد آب آن اشاره کرد. برای خرید سایه بان مسافرتی عصایی کچوا می توانید با مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را ثبت کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
460 سانتی متر
عرض
320 سانتی متر
ارتفاع
240 سانتی متر
وزن
4.5 کیلوگرم
جنس بدنه
پارچه پلی استر ضخیم
جنس فریم
استیل ضد زنگ
سایر ویژگی ها
دارای خاصیت ضد آب
مقاوم سازی در برابر باد
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
قابلیت اتصال به انواع چادر مسافرتی
دارای آویز چراغ سقفی
امکان رگلاج بند های اتصال
دارای ساک حمل ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...