سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان مسافرتی ساحلی کچوا 2 نفره مدل ARPENAZ 0 XL FRESH

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 0 XL FRESH BEACH SHELTER

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان مسافرتی ساحلی کچوا، نمونه ای از سبک ترین و کمجا ترین سایه بان مسافرتی مناسب برای فصول گرم و معتدل بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای استراحت در کنار سواحل بخصوص هنگام تابش شدید نور آفتاب بوده و از طرفی دارای خاصیت ضد آب نیز خواهد بود.

سایه بان مسافرتی ساحلی کچوا 2 نفره مدل ARPENAZ 0 XL FRESH، یکی از سبک ترین و کم حجم ترین سایه بان سفری تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که دارای ساختار راه اندازی عصایی می باشد. این دسته از سایه بان ها با وجود طراحی مشابه با هم در ساختار های متفاوتی از نظر نصب و راه اندازی تولید شده اند که این مدل به دلیل عصایی یا میله ای بودن روش نصب خود از حجم کمتری برخوردار خواهد بود بنابراین جهت راه اندازی آن کافیست از فریم و یا میله های فایبرگلاس همراه این کالا استفاده کنید. برای مهار این سایه بان روی زمین در زمان وزش باد می توانید از میخ و طناب آن بهره ببرید. بدنه اصلی نیز تولید شده از پارچه پلی استر با رویه پلی اورتان بوده و مهم ترین ویژگی آن مقاوم بودن در برابر اشعه UV آفتاب می باشد. ضد آب بودن این متریال در حد چادر مسافرتی و یا کوهنوردی کچوا نبوده اما در برابر بارش های سطحی مقاوم می باشد.

از خصوصیت های دیگر در طراحی بدنه سایه بان ساحلی ارزان کچوا می توان به قابلیت بسته شدن کامل درب آن، داشتن یک پنجره استتار شده با بدنه و کفی ضد آب و ضد رطوبت آن اشاره کرد. این محصول دارای طول یا عمق 130 سانتی متری، عرض دهانه 212 سانتی متری و ارتفاع 120 سانتی متر می باشد در نتیجه برای نشستن و یا دراز کشیدن دو نفر مناسب خواهد بود. وزن آن به حدود 3 کیلوگرم رسیده اما با توجه به داشتن ساک حمل ضد آب، حمل این سایه بان بسیار راحت تر خواهد شد. برای خرید سایه بان مسافرتی ساحلی دو نفره کچوا می توانید به روش آنلاین و یا تلفنی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
130 سانتی متر
عرض
212 سانتی متر
ارتفاع
120 سانتی متر
وزن
2.9 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس فریم
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر بارش سطحی باران
مقاوم در برابر باد تا سرعت 40 کیلومتر در ساعت
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای ساک حمل ضد آب
قابلیت بسته شدن کامل درب
دارای پنجره توری کوچک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...