سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان سفری همسفر با پارچه شمعی 4 رنگ

از {{model.count}}

hamsafar-HS-16-candle-fabric-4-color-travel-sunshade

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان سفری همسفر با پارچه شمعی 4 رنگ، مدلی دیگر از سری سایه بان مسافرتی مقرون به صرفه تولید شده توسط شرکت همسفر از نوع پارچه شمعی یا پشت نقره بوده که تفاوت آن با مدل مشابه در رنگی بودن پارچه آن می باشد. این محصول بهترین و مناسب ترین سایه بان دم دستی برای راه اندازی نصب جهت ایجاد سایه و حتی جلوگیری از بارش باران برای کاربرد های مختلف خواهد بود.

سایه بان سفری همسفر با پارچه شمعی 4 رنگ، ارزان ترین سایه بان مسافرتی تولید شده توسط شرکت ایرانی همسفر بوده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این سایه بان همسفر در واقع دارای ساختار راه اندازی چتری بوده و از پایه هایی با قابلیت تنظیم ارتفاع برخوردار است تا به سادگی در ارتفاع مختلف نصب و راه اندازی کنید. محصولی که هم می تواند به صورت مجزا و هم به همراه میز یا میزصندلی های چمدانی نصب شده و استفاده شود به شرط اینکه میز مورد نظر محل قرار گیری و نصب سایه بان را در قسمت میانی خود داشته باشد.

قطر سایه بان 4 رنگ سفری برابر با 2 متر بوده و ارتفاع آن به دلیل قابل تنظیم بودن پایه بین 110 الی 200 سانتی متر متغیر خواهد بود. این محصول امکان جدا شدن پایه نگهدارنده با بدنه اصلی سایه بان را داشته تا در زمان جمع شدن ابعاد و حجم کمتری را به خود بگیرد در نتیجه توسط ساک حمل مخصوص خود به سادگی قابل حمل و جا به جایی خواهد بود. لازم به ذکر است که سایه بان تولید شده دارای وزن 5 کیلوگرمی و ابعاد جمع شده 12.5 در 110 سانتی متر خواهد بود.

جنس پارچه استفاده شده برای سایه بان کمپینگ همسفر از پارچه پشت نقره یا همان پارچه شمعی بوده که در برابر نور آفتاب و بارش های سطحی باران مقاومت خوبی خواهد داشت. این متریال توسط مسوار و فریم های فلزی ضد زنگ با حالت چتری امکان باز و بسته شدن را خواهد داشت. فریم و پایه اصلی نیز از فلز گالوانیزه کاملا ضد زنگ تولید شده و ساختار آن به گونه ای است که تا 75 کیلوگرم وزن را تحمل می کند از همین رو در برابر وزش باد مقاوم خواهد بود. برای خرید سایه بان سفری 4 رنگ همسفر می توانید به روش تلفنی و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

ساختار کلی
چتری
قطر
200 سانتی متر
ارتفاع
110 الی 200 سانتی متر
وزن
5 کیلوگرم
ابعاد جمع شده
12.5 × 110 سانتی متر
جنس سایه بان
پارچه پشت نقره ضد آب
جنس فریم
فلز گالوانیزه ضد زنگ
کیف حمل
دارد
سایر ویژگی ها
قابلیت جدا شدن پایه ها
امکان تنظیم ارتفاع
مقاوم در برابر اشعه آفتاب
قابلیت استفاده برای میز صندلی تاشو
دارای اهرم مخصوص اتصال به میز
تحمل وزن 75 کیلوگرمی پایه قرار گیری روی زمین

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...