سایه بان مسافرتی و کمپینگ

سایه بان ساحلی مسافرتی کچوا مدل ARPENAZ 0 COMPACT

از {{model.count}}

QUECHUA ARPENAZ 0 COMPACT Beach SHELTER

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

سایه بان ساحلی سفری کچوا یکی از سبک ترین و کوچکترین سایه بان مسافرتی تولید شده توسط شرکت کچوا بوده که بهترین گزینه برای استراحت در فصول و شرایط جوی معتدل در سواحل می باشد. محصولی با ساختار نصب عصایی که دارای وزن و حجم بسیار کمی بوده تا به راحتی توسط یک کوله پشتی کوچک نیز حمل شود.

سایه بان ساحلی مسافرتی کچوا مدل ARPENAZ 0 COMPACT، یکی از با کیفیت ترین سایه بان مسافرتی ساحلی کچوا شناخته شده که توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. همانطور که در تصاویر این محصول نیز قابل مشاهده بوده، روش نصب این محصول به صورت عصایی می باشد در نتیجه می بایست با کمک گرفتن از میله ها یا همان فریم های فایبرگلاس اقدام به نصب این سایه بان مسافرتی ارزان کنید. پس از نصب فضایی به ابعاد 120 در 120 سانتی متر با ارتفاع 105 سانتی متر ایجاد کرده تا از تابش مستقیم نور آفتاب در امان باشید. این محصول می تواند بهترین گزینه جهت استراحت های کوتاه مدت در کنار سواحل باشد.

جنس و متریال بدنه اصلی از پارچه پلی استر با روکش پلی اورتان بوده که متریالی ضد آب محسوب می شود. برای کف چادر سایه بان ساحلی کچوا نیز از ترکیب پلی آمید و گلی اورتان استفاده شده تا از نفوذ رطوبت به فضای داخلی جلوگیری کند. این محصول توسط میخ و طناب مخصوص خود امکان مهار روی زمین را داشته در نتیجه در برابر وزش باد تا حداکثر سرعت 30 کیلومتر در ساعت مقاوم خواهد بود. در انتها برای حمل و جا به جایی راحت تر این کالا یک ساک حمل دستگیره دار ضد آب برای آن در نظر گرفته شده است. برای خرید سایه بان ساحلی کچوا می توانید به صورت اینترنتی سفارش خود را در نمایندگی اینتکس کنید.

ساختار کلی
عصایی
طول
120 سانتی متر
عرض
120 سانتی متر
ارتفاع
105 سانتی متر
وزن
1 کیلوگرم
جنس بدنه
پلی استر و پلی اورتان
جنس کف
پلی اورتان و پلی آمید
جنس فریم
فایبرگلاس
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر بارش سطحی باران
مقاوم در برابر باد تا سرعت 30 کیلومتر در ساعت
دارای میخ و طناب اتصال به زمین
مقاوم در برابر اشعه UV آفتاب
دارای ساک حمل ضد آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...