شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56263

از {{model.count}}

intex 56263 donut tube toy

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56263 از سری لوازم شنای تولید شده توسط شرکت اینتکس می باشد که مناسب برای استفاده درون استخر، استخر پیش ساخته، دریاچه ها و همینطور دریا می باشد که از طراحی بسیار زیبایی برخوردار بوده و کیفیت بدنه بسیار خوبی را نیز دارا می باشد. در ادامه می توانید جزئیات بیشتری از این حلقه شنا را در وبسایت فروشگاه اینتکس مستر اینتکس مشاهده بفرمایید.

حلقه شنا بادی اینتکس طرح دونات مدل 56263 وسیله ای مناسب و بسیار کاربردی برای شنا و تفریحات آبی می باشد که تولید سال 2020 شرکت اینتکس بوده و به دلیل طراحی بسیار زیبا و خاصی که دارد توانسته است تا فروش بسیار خوبی را پشت سر گذاشته و به یکی از لوازم شنا های پر فروش این شرکت تبدیل شود. این تیوب شنا همانند سایر حلقه شنا بادی ها به صورت گرد بوده و دارای طرح دونات می باشد که از جذابیت بسیار بالایی برخوردار است. جنس بدنه ی این محصول تولید شده از وینیل بوده که دارای تحمل وزن بالا و دوام بسیار خوبی نیز می باشد. 

وینیل با نام دیگر PVC  نیز در دنیا شناخته می شود. این متریال مناسب ترین گزینه برای تولیدات محصولات بادی و مخصوصا لوازم شنا و تفریحات آبی می باشد که دوام بالایی را در برابر تابش مستقیم خورشید دارا است. ابعاد این حلقه بادی شنا تشکیل شده از قطر: 99 سانتی متر  و تحمل وزن 100 کیلوگرم می باشد. از این محصول می توان درن استخر، دریا و دریاچه نیز برای شناور بودن بر روی آب و استراحت روی آب استفاده نمود. شما می توانید این حلقه شنا بادی اینتکس را با قیمتی مناسب و خدمات پس از فروش از فروشگاه لوازم شنا و تفریحات آبی اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران خریداری بنمایید.

قطر
99 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
100 کیلوگرم
وزن
1.8 کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب کودکان و بزرگسالان

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...