جکوزی بادی

جکوزی بادی عمیق بست وی مدل 60033

از {{model.count}}

bestway 60033 inflatable pure spa

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی عمیق بست وی مدل مربعی، یکی از مدل های بزرگ تولید شده توسط شرکت بست وی برای آب درمانی و ریلکس کردن 4 الی 6 نفر در حالت نشسته بوده که به همراه لوازم کامل از جمله گرم کن آب، حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

جکوزی بادی عمیق بست وی مدل مربعی، یکی از پر طرفدار ترین جکوزی پیش ساخته عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده از همین رو از فروش بالایی برخوردار بوده است. این محصول به دلیل داشتن ویژگی هایی همچون قابلیت حمل، راه اندازی سریع و آسان، داشتن امکانات و لوازم کامل و همچنین امکان استفاده در فضای باز به جایگزینی مقرون به صرفه در برابر احداث جکوزی بتنی تبدیل شده است. کیفیت بالای متریال آن باعث افزایش طول عمر جکوزی شده زیرا این متریال متشکل از پلاستیک PVC وینیل با ساختار سه لایه بوده و از طرفی دارای تکنولوژی فایبرتک در داخل دیواره ها می باشد به همین دلیل محلی مقاوم برای تکیه دادن ایجاد خواهد کرد. جنس بدنه ای که در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و آسیبی در برابر نور آفتاب نخواهد داشت.

ابعاد باد شده جکوزی پیش ساخته عمیق بست وی برابر با (طول: 201 سانتی متر، عرض: 201 سانتی متر، ارتفاع: 80 سانتی متر) بوده و ظرفیت آبی برابر با 1050 لیتر فراهم خواهد ساخت از همین رو برای استفاده 4 الی 6 نفر در حالت نشسته مناسب خواهد بود. دستگاه حباب ساز آب، گرم کن آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ باد 4 دستگاه اصلی این جکوزی بوده که همگی در یک قاب پلاستیکی مقاوم و ضد آب تعبیه شده و در نهایت توسط صفحه کنترل بیرونی قابل تنظیم خواهند بود. این محصول دارای درپوش و کلر زن آب نیز بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 68 کیلوگرمی عرضه می شود. برای خرید جکوزی بادی عمیق بزرگ بست وی کافیست به روش تلفنی و یا از طریق وبسایت نمایندگی اینتکس اقدام به ثبت سفارش کنید.

طول
۲۰۱ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
۸۰ سانتی متر
وزن
۶۸ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۱۰۵۰ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...