جکوزی بادی

جکوزی بادی حرفه ای بست وی مدل 60060

از {{model.count}}

bestway 60060 inflatable jacuzzi

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

جکوزی بادی حرفه ای بست وی یکی از با کیفیت ترین و بهترین جکوزی بادی پیش ساخته عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که برای ریلکس کردن آب و همچنین آب درمانی تولید شده است. این محصول دارای دستگاه گرم کننده آب، حباب ساز، پمپ تصفیه و پمپ باد بوده و مناسب برای نشستن حداقل 4 نفر در سنین بزرگسالان خواهد بود.

جکوزی بادی حرفه ای بست وی یکی از انواع جکوزی پیش ساخته تولید شده توسط شرکت بست وی برای آب درمانی و ریلکس کردن در آب بوده که برای سنین مختلف از جمله بزرگسالان عرضه شده است. همانطور که می دانید جکوزی بادی به عنوان بهترین و مقرون به صرفه ترین جایگزین جکوزی بتنی تولید و عرضه شده به دلیل داشتن قابلیت حمل امکان نصب و استفاده در هر مکان باز و بسته ای را به مصرف کنندگان خود می دهد. این مدل از جکوزی قابل حمل بست وی نیز با طارحی بدنه گرد خود از ابعاد راه اندازی شده (قطر: 196 سانتی متر، ارتفاع: 66 سانتی متر) بهره برده و قادر است تا مقدار 908 لیتر آب در خود جای دهد از همین رو فضای لازم را برای نشستن 4 نفر در سنین بزرگسالان را به راحتی فراهم می سازد. این کالا دارای لوازم جانبی از جمله کلر زن، درپوش و فیلتر تصفیه آب بوده و در یک پکیج با وزن بسته بندی 40 کیلوگرمی عرضه می شود.

از خصوصیت های مهم در این جکوزی بادی پرتابل می توان به داشتن دستگاه حباب ساز آب، گرم کننده آب با قابلیت افزایش دما تا 40 درجه سانتی گراد، پمپ تصفیه آب فیلتری و پمپ باد اشاره کرد. هر 4 دستگاه کاربردی در یک قاب پلاستیکی مقاوم و ضد آب تعبیه شده و توسط صفحه کنترل بیرونی قابل تنظیم خواهد بود. جنس و متریال ساخت این محصول نیز از پلاستیک PVC وینیل با ساختار ضخیم بوده از همین رو در برابر نور آفتاب، فشار و دمای متفاوت آب مقاوم می باشد. برای قسمت داخل دیواره ها از ساختار فایبرتک استفاده شده تا دیواره ای مقاوم برای تکیه دادن ایجاد کند. برای خرید جکوزی بادی حرفه ای بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۱۹۶ سانتی متر
ارتفاع
۶۶ سانتی متر
وزن
۴۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری
ظرفیت
۹۰۸ لیتر
پمپ باد
دارد
جنس بدنه
PVC برزنتی
سایر ویژگی ها
دارای سیستم bubble jet
دارای درپوش
دارای کنترلر دیجیتال
دارای کیت تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...