تشک بادی داخل ماشین

تشک داخل ماشین بادی SUV

از {{model.count}}

SUV car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک داخل ماشین بادی SUV یکی از با کیفیت ترین و ضخیم ترین تشک داخل خودرو عرضه شده به بازار محصولات بادی توسط فروشگاه اینتکس بوده که به صورت فری سایز تولید شده است. این محصول برای ایجاد فضای خواب در قسمت عقب خودرو شخصی شما طراحی شده که حتی قابل استفاده در داخل انواع چادر مسافرتی نیز خواهد بود.

تشک داخل ماشین بادی SUV مدل 2 نفره، یکی از پر طرفدار ترین تشک بادی تولید شده برای خواب و استراحت در داخل خودرو های شاسی بلند بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. این محصول تولید شده از متریال پلاستیک پی وی سی وینیل بوده که نوعی متریال منعطف، سبک و حتی با ضخامت بالا می باشد به همین دلیل امکان حمل و راه اندازی سریع تر و راحت تر را فراهم خواهد ساخت. این نوع جنس بدنه در قسمت کف خود روکش ضد آب داشته و برای قسمت رویه نیز از روکش جیر یا مخمل برای ایجاد فضایی نرم و راحت جهت خواب بهره می برد تا حتی در برابر تعریق بالای افراد مقاوم باشد.

ساختار و طراحی بدنه اصلی شامل دو تشک به هم متصل شده با عرض های متفاوت بوده که هر کدام از دریچه هوای مجزا برخوردار می باشند از همین رو می توانید به صورت دلخواه یک یا هر دوی آنها را جهت استفاده باد کنید. علاوه بر بدنه اصلی دو دیواره بادشو کم عرض با ساختار متحرک در کناره های بدنه اصلی تشک خودرو تعبیه شده و دو تکیه گاه بادی نیز در قسمت فوقانی به کار رفته است که قابلیت تغییر زاویه و حرک 90 درجه را جهت تنظیم در حالت دلخواه خواهد داشت. همچون بدنه اصلی، دیواره ها و پشتی های بادشو نیز دریچه های هوای مجزا دارند.

از خصوصیت های دیگر تشک بادی ماشین شاسی بلند یا اس یو وی می توان به رویه مواج با قابلیت جذب بهتر اعضای بدن، امکان استفاده در فضای باز و داخل انواع چادر مسافرتی، داشتن رنگبندی و همچین به همراه داشتن یک پمپ باد فندکی اشاره کرد. پمپ بادی که با برق خودرو کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را در کوتاه ترین زمان ممکن انجام می دهد. برای خرید تشک داخل خودرو SUV کافیست به صورت حضوری و یا آنلاین سفارش خود را در نمایندگی اینتکس ثبت کنید.

طول
180 سانتی متر
عرض
130 سانتی متر
ارتفاع
10 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی
وزن
4 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای دو دیواره بادی با دریچه هوای مجزا
دارای دریچه های باد دابل لاک
ساختار بدنه دو تکه با قابلیت راه اندازی جداگانه
دارای دو تکیه گاه بادی تاشو با دریچه هوای مجزا
دارای رنگبندی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...