تشک بادی

تشک بادی 1 نفره بست وی مدل 67378

از {{model.count}}

bestway 67378 one person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی 1 نفره بست وی یکی از تشک بادی طبی های بسیار زیبا و با کیفیت کمپانی bestway می باشد که از رنگ بدنه کرمی رنگ برخوردار می باشد. رویه این تشک به صورت مواج بوده و دارای قابلیت ضد تعریق است. جنس بدنه این محصول نیز از وینیل تولید شده و ابعاد تشک بادی تک نفره 147 × 94 × 23 سانتی متر می باشد. در ادامه مشخصات دقیق تری از این محصول مشاهده خواهید نمود.

تشک بادی 1 نفره بست وی مدل 67378 یکی از سری محصولات بادی شرکت bestway می باشد که در سال 2021 تولید شده است. این محصول توانست تا با کیفیت بسیار عالی و طراحی بدنه بسیار زیبایی که دارد، به یکی از محصولات بادی پر فروش تبدیل شود. همچنین رنگ بدنه این تشک نیز به گونه ای طراحی شده است که قابل ست با انواع دکوراسیون ها در تمامی منازل می باشد. تشک بادی تک نفره بست وی که از ساختار طبی برخوردار است، مناسب برای استفاده افراد بیمار نیز بوده و می تواند به تسکین بخشیدن به درد های عضلانی آن ها کمک نماید. 

همچنین این محصول مناسب استفاده سایر افراد نیز است و می تواند از دچار شدن آن ها به درد های و انواع اسپاسم ها پیشگیری کرده و استراحتی لذت بخش را برای آن ها رقم بزند. از این تشک بادی می توان درون منزل، در مسافرت ها، خانه های دانشجویی، محل کار و ... استفاده نمود. این محصول همانند دیگر محصولات بادی بست وی تولید شده از وینیل بوده که این متریال از دوام و کیفیت بسیار مطلوبی برخوردار می باشد. از مزایای این متریال می توان با مقاومت بسیار خوب آن در مقابل فشار اشاره کرد. قسمت کف این تشک بادی یک نفره تولید شده از وینیل دو لایه بوده که دارای قابلیت ضد آب است.

قسمت دیواره محصول از وینیل براق و سطح آن نیز همانند بدنه از وینیل تولید شده است. با این تفاوت که سطح تشک بادی دارای یک روکش جیر بوده که سطح آن را بسیار نرم کرده است. رویه این تشک بادی ارزان بست وی به صورت مواج و شیار دار طراحی گردیده است. شیار های موجود بر روی تشک اجازه جریان یافتن هوا را داده و باعث می شوند که بدن افراد در حین استراحت، عرق نکند. ابعاد این تشک بادی نیز تشکیل شده از طول: 147 سانتی متر، عرض: 94 سانتی متر و ارتفاع: 23 سانتی متر می باشد.

تحمل وزن این محصول نیز 120 کیلوگرم بوده و وزن بسته بندی آن چیزی حدود 2.3 کیلوگرم است که به راحتی قابل حمل و جابجایی می باشد. شما می توانید این تشک بادی یک نفره را با قیمت ارزان از فروشگاه مستر اینتکس خریداری بنمایید. همچنین می توانید برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد خرید تشک بادی و یا اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در فروشگاه تشک بادی مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
147 سانتی متر
عرض
99 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
120 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
2.3 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...