تشک بادی

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس مدل 68805

از {{model.count}}

intex 68805 one person Tarpaulin air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس کوچک ترین و سبک ترین تشک بادی مسافرتی تولید شده توسط شرکت اینتکس بوده که جهت استراحت و خواب عرضه شده است. این محصول دارای طراحی مواج بوده و به دلیل ارتفاع کوتاه خود قابل استفاده به عنوان زیرانداز نرم می باشد. تشک بادی برزنتی اینتکس توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

تشک بادی یک نفره برزنتی اینتکس از سبک ترین و کمجا ترین تشک بادی تولید شده برای استفاده در سفر های کمپینگ، کوهنوردی و طبیعت گردی بوده که بر خلاف ظاهر خود از کیفیت ساخت بالایی برخوردار می باشد. این تشک بادی تک نفره طراحی و ساختار رویه کاملا مواج گونه ای داشته به همین دلیل هنگام خواب اعضای بدن را به خوبی جذب نموده و با عبور جریان هوا کاملا از تعریق افراد جلوگیری خواهد کرد. این محصول توسط یک دریچه باد راه اندازی شده و کوچکترین پمپ باد نیز می تواند برای باد زدن آن پاسخگو باشد.

تشک بادی مسافرتی اینتکس دارای ابعاد باد شده (طول: 188 سانتی متر ، عرض: 69 سانتی متر ، ارتفاع: 6 سانتی متر) می باشد. ابعادی که می تواند برای استفاده تمامی سنین از جمله بزرگسالان مناسب باشد. با توجه به ارتفاع بسیار کوتاه این تشک بادی ، امکان استفاده از آن به عنوان زیرانداز کیسه خواب نیز خواهد بود. متریال به کار برده شده در تولید تشک بادی برزنتی اینتکس از پلاستیک PVC بوده از روکش برزنتی برای قسمت بیرونی آن استفاده شده است تا بدنه ای ضخیم تر و مقاوم تر را ایجاد کند. این روکش بر خلاف تصور دارای وزن سبک و انعطاف پذیری بالا بوده به همین دلیل امکان جمع شدن این تشک بادی را در ابعاد بسیار کوچکتر فراهم خواهد ساخت به گونه ای که توسط انواع کوله پشتی قابل حمل خواهد بود.

از ویژگی های دیگر این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر ، مقاوم بودن در برابر آب و نور آفتاب می باشد. با توجه به ساختار مقاوم بدنه تحمل وزن تشک بادی داخل چادر اینتکس به 136 کیلوگرم رسیده که خیال مصرف کنندگان را بابت مقاوم بودن بدنه راحت کرده است. برای خرید تشک بادی تک نفره برزنتی اینتکس کافیست به روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

طول
188 سانتی متر
عرض
69 سانتی متر
ارتفاع
6 سانتی متر
تحمل وزن
136 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی برزنتی
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
1.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...