شناور بادی و لوازم شنا و تفریحات آبی

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی طرح وال مدل 41482

از {{model.count}}

bestway 41482 2 person floating air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی طرح وال مدل 41482، یکی از بهترین تشک بادی های روی آب کودک که توسط بست وی تولید شده است، این تشک بادی روی آب مناسب برای استفاده دو نفر میباشد. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب کودک دو نفره از نمایندگی بست وی مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی روی آب دو نفره بست وی طرح وال مدل 41482 از جدید ترین تشک بادی روی آب ساخته شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی با بررسی محبوبیت تشک بادی روی آب در بین عموم مردم و الخصوص کودکان طراحی های خاص و زیبایی را روانه بازار کرده است که این تشک بادی روی اب مدل 41482 یکی از این تشک بادی ها می باشد. طراحی این تشک بادی روی آب برگرفته شده از وال می باشد که به راحتی نظر هر کودکی را نسبت به خودش جلب میکند.

ابعاد این تشک بادی روی آب برابر است با 193 سانتی متر به طول، 122 سانتی متر به عرض که ابعادی مناسب برای تشک بادی روی آب کودک می باشد، لازم بذکر است که بر روی این تشک بادی روی آب دو جفت دستگیره تعبیه شده است که امکان استفاده دو کودک را به صورت همزمان میدهد. این تشک بادی روی آب جنس بدنه ای ساخته شده از پی وی سی  دارد که مقاومت بسیار بالایی در برابر آسیب دیدگی از خودش نشان میدهد، با توجه به جنس بدنه و ابعاد این تشک بادی روی آب کودک دو نفره دارای تحمل وزنی برابر با 90 کیلوگرم می باشد. برای باد کردن تشک بادی روی آب دو نفره بست وی طرح وال مدل 41482 می توانید از انواع پمپ باد اینتکس و بست وی استفاده کنید. برای خرید و قیمت تشک بادی روی آب دو نفره بست وی طرح وال مدل 41482 می توانید از فروشگاه مستر اینتکس نمایندگی فروش محصولات بادی اینتکس و بست وی اقدام کنید.

طول
۱۹۳ سانتی متر
عرض
۱۲۲ سانتی متر
تحمل وزن
۹۰ کیلوگرم
وزن
۲.۳ کیلوگرم
جنس
PVC وینیل
سایر ویژگی ها
مناسب سنین کودکان
دارای دو دستگیره پلاستیکی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...