تشک بادی

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67465

از {{model.count}}

bestway 6746۵ two person air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67465 یک تشک بادی طبی می باشد که این تشک بادی ارزان دارای تکنولوژی FiberTech بوده و از قابلیت ضد تعریق برخوردار می باشد. جنس بدنه آن از وینیل و قسمت سطح تشک نیز دارای یک روکش مخمل نیز است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

تشک بادی دو نفره بست وی مدل 67465 یک تشک طبی بسیار راحت و با کیفیت می باشد که از سری محصولات بادی Bestway بوده که سال تولید آن مربوط به اواخر سال 2020 است. امروز با توجه به کاهش تحرک افراد و ورزش نکردن آن ها، داشتن یک تشک طبی برای استراحت و خواب، یک امر ضروری محسوب می شود. این محصول یک وسیله کاملا کاربردی در تمامی منازل بوده که می تواند استراحتی سرشار از آرامش را برای افراد فراهم سازد. تشک بادی 2 نفره به دلیل دارا بودن ساختار طبی، گزینه ای مناسب برای استراحت افراد سالمند و بیمار می باشد. فرم کلی این محصول همانند دیگر تشک بادی ها به صورت مستطیلی شکل می باشد.

رنگ بدنه آن نیز به رنگ مشکی بوده و سطح آن به صورت مواج طراحی گردیده است. مواج بودن سطح تشک سبب باعث ضد تعریق شدن آن شده و در هنگام استراحت از عرق کردن بدن جلوگیری می نماید. در قسمتی از این محصول نیز یک عدد بالش بادی تعبیه شده است که ساختار آن به صورت خودکار و متصل به بدنه بوده و با وجود آن دیگر نیازی به تهیه بالش های طبی نمی باشد. جنس بدنه این تشک طبی از وینیل تولید شده است.

قسمت کف و دیواره آن از وینیل براق و قسمت رویه تشک نیز از وینیل به همراه روکش مخملی تولید گردیده است. طول تشک بادی طبی بست وی 203 سانتی متر، عرض آن 152 سانتی متر و ارتفاع آن نیز 30 سانتی متر می باشد. از این محصول می توان درون منزل، اتاق خواب، محل کار، خانه های دانشجویی و ... بهره مند شد. شما می توانید برای خرید تشک بادی و اطلاع از قیمت تشک بادی با همکاران ما در فروشگاه اینتکس مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکس در ایران تماس حاصل بفرمایید.

طول
۲۰۳ سانتی متر
عرض
۱۵۲ سانتی متر
ارتفاع
۳۰ سانتی متر
تحمل وزن
۲۷۳ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
۴ کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
کف مقاوم در برابر آب
دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...