تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 66777

از {{model.count}}

intex 66777 two person inflatable mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل 66777 از سری تشک بادی ساخته شده توسط برند اینتکس می باشد، همانطور که میدانید اینتکس یکی از تولیدکنندگان بزرگ لوازم بادی می باشد. این تشک بادی برای استفاده دو نفره ساخته شده است، تشک بادی دو نفره اینتکس دارای رویه ی جیر ضد تعریق و ابعادی برابر با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 23 سانتی متر دارد. برای خرید تشک بادی دو نفره می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

تشک بادی یک محصول پرکاربرد بادی می باشد که با استفاده از آن می توانید به استراحت و خواب بپردازید. تشک بادی یک سری مزیت نسبت به تشک خواب سنتی دارد که در ادامه توضیحاتی را راجع به آن می دهیم. این تشک بادی دو نفره توسط برند اینتکس تولید شده است، اینتکس دارای سابقه ای درخشان در زمینه تولید انواع تشک بادی دو نفره و تک نفره و همچنین تخت بادی می باشد که این تشک بادی یکی از جدیدترین های اینتکس می باشد.

جنس رویه این تشک بادی دو نفره از پی وی سی با روکش جیر ساخته شده است که با تلفیق مواج بودن رویه ی آن به صورت کامل از تعریق شما جلوگیری میکند. باقی بدنه ی این تشک بادی از پی وی سی وینیل ساخته شده است که مقاومت بسیار بالایی دارد. ابعاد کلی این تشک بادی برابر است با 203 سانتی متر به طول، 152 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 23 سانتی متر می باشد. بر روی این تشک بادی یک عدد بالش بادی قرار گرفته شده است که در صورت باد کردن این محصول بالشت نیز به صورت خودکار شارژ می شود.

با توجه به جنس بدنه و ابعاد این تشک بادی دارای تحمل وزنی برابر با 273 کیلوگرم می باشد. از مزیت تشک بادی دو نفره می توان به قابلیت حمل آن اشاره کرد در صورت خالی بودن این تشک بادی می توانید به راحتی آن را در هرمکانی قرار دهید و فضای بسیار کمی را اشغال می کند. برای حمل آسانتر این محصول یک عدد ساک حمل نیز تعبیه شده است که میتوانید از آن استفاده کنید. از  تشک بادی دو نفره می توانید در داخل منزل، مسافرت و یا مواقع دیگر استفاده کنید. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس می توانید از فروشگاه مستر اینتکس اقدام کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
23 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
3.2 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...