تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی مدل 64149

از {{model.count}}

intex 64149 two person air mattress with pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد برقی دو کاره متصل از جدید ترین تشک بادی خانگی تولید شده به همراه بالش بادی سرخود و رویه مواج و ضد تعریق مناسب برای سنین بزرگسال دارای ساختار داخلی فایبرتک و مستحکم عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد برقی سرخود بزرگترین تشک بادی از نظر ابعاد در سری ساخت خود بوده و در میان جدید ترین مدل های شرکت اینتکس قرار گرفته است. این تشک بادی دو سایز کوچکتر از خود نیز داشته که تفاوت خاصی از نظر طراحی ، رنگ و متریال ندارند. تشک بادی دو نفره خانگی اینتکس دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده که به می تواند به راحتی 2 بزرگسال و یک کودک را همزمان در خود جای دهد.

داشتن تحمل وزن 273 کیلوگرمی نیز نشان دهنده استحکام بالای این محصول و ظرفیت بالای وزنی آن می باشد. ساختار رویه این تشک به صورت مواج بوده تا اعضای بدن را بهتر پوشش داده و با عبور جریان هوا از تعریق بالا جلوگیری کند. از دیگر ویژگی های این محصول در طراحی بدنه می توان به بالش بادی سرخود که با باد زدن به تشک به صورت خودکار راه اندازی شده اشاره کرد. تشک بادی دو نفره بالش دار اینتکس از ساختار فایبرتک در داخل بدنه خود بهره می برد. فایبرتک یا همان الیاف شمعی استحکام این محصول را افزایش داده و مانع از فرو رفتن سطح رویه هنگام استفاده خواهد شد.

بدنه اصلی نیز ساخته شده از متریال پلاستیک PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد. این بدنه با وجود ضخامت خوب خود وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی داشته از همین رو به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. روکش جیر تنها برای سطح رویه استفاده شده بنابراین محلی نرم و ضد تعریق را ایجاد خواهد کرد. سایر قسمت های بدنه نیز با داشتن روکش وینیل در برابر برخورد آب مقاوم خواهد بود. برای خرید تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ برقی کافیست به دو روش اینترنتی و یا تلفنی محصول خود را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
5.6 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
دارای پمپ باد برقی دو کاره
دارای بالش بادی سرخود
دارای لایه های داخلی فایبرتک

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...