تشک بادی

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باتری خور مدل 64783

از {{model.count}}

intex 64783 fiber tech air mattress with battery pump

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی دو نفره اینتکس با پمپ باد باتری خور و پدالی سرخود جدید ترین تشک بادی تولید شده جهت استفاده در منزل و مسافرت ها به همراه ویژگی هایی همچون رویه ضد تعریق و ساختار فایبرتک. دارای استحکام بالا و تولید شده در رنگ سرمه ای عرضه شده در نمایندگی اینتکس

تشک بادی دو نفره اینتکس مدل جدید الیاف دار یکی از با کیفیت ترین تشک بادی تولید شده در رنگ سرمه ای بوده جهت استراحت های طولانی مدت و خواب در فضای باز و بسته مورد استفاده قرار می گیرد. طراحی و ساختار اصلی آن مانند مدل های پیشین خود بوده اما از نظر رنگ تفاوت خاصی نسبت به مدل های قبلی پیدا کرده است. استفاده از ساختار فایبرتک در داخل بدنه مهمترین ویژگی ساختاری آن بوده زیرا که در افزایش استحکام و جلوگیری از فرو رفتن سطح رویه بسبار موثر خواهد بود. همچنین قسمت رویه آن نیز به صورت مواج طراحی شده تا با پوشش اعضای بدن احساس راحتی به افراد منتقل کند. ساختار مواج موجب گرد جریان هوا شده به همین سبب از تعریق بالا جلوگیری خواهد کرد. برای راه اندازی تشک بادی الیاف دار اینتکس یک دریچه باد دابل لاک روی دیواره افقی بدنه تعبیه شده تا امکان باد زدن توسط انواع پمپ باد محصولات بادی را داشته باشید.

تشک بادی دو نفره مسافرتی جدید اینتکس بر خلاف ظاهر خود از متریال مقاومی برخوردار است. استفاده از متریال PVC با دو نوع روکش جیر و وینیل در استحکام آن موثر بوده و از طرفی وزن سبک و انعطاف پذیری بالایی را به همراه خواهد داشت بنابراین حمل و جا به جایی آن با کمترین اشغال فضا صورت می گیرد. ویژگی های پر کاربرد دیگر این نوع جنس بدنه مقاوم بودن آن در برابر آب و نور آفتاب ، قابلیت شستشوی دستی آسان و قابلیت تعمیر آن خواهد بود. دقت داشته باشید که در صورت جلوگیری از برخورد هر گونه اشیای تیز به تشک ، به طول عمر آن اضافه خواهد کرد.

تشک بادی ضد تعریق دو نفره اینتکس با داشتن ابعاد (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 25 سانتی متر) می تواند به راحتی دو نفر در سنین بزرگسال و یک کودک را در خود جای دهد. این تشک قابل استفاده در انواع چادر مسافرتی نیز بوده و با توجه به ساختار مقاوم بدنه تحمل وزن آن به 273 کیلوگرم می رسد به همین دلیل استفاده از آن برای افراد سنگین وزن مانعی نخواهد داشت. البته توجه داشته باشید که هر چقدر باد بدن را افزایش دهید به دلیل فشار روی درز ها و لایه های داخلی از مقدار تحمل وزن آن نیز کاسته خواهد شد. برای خرید تشک بادی دو نفره الیاف دار جدید اینتکس کافیست محصول خود را به روش اینترنتی و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کنید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
تحمل وزن
273 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
وزن
4.8 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای ساختار الیافی در داخل بدنه
دارای پمپ باد باتری خور و پدالی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...