تشک بادی داخل ماشین

تشک بادی برای عقب خودرو لکسوس

از {{model.count}}

Lexus car air mattress

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تشک بادی عقب خودرو لکسوس، یکی از انواع تشک بادی ماشین با طراحی سه تکه بوده که دارای تکیه گاه بادشو متصل به قسمت رویه می باشد. این محصول بهترین گزینه برای استفاده در خودرو لکسوس و مدل های مشابه بوده و فضایی بسیار راحت برای خواب و استراحت بخصوص در سفر های طولانی مدت با خودرو شخصی محسوب می شود.

تشک بادی برای عقب خودرو لکسوس، از سری تشک ماشین بادی تکیه گاه دار بوده که در رنگبندی مختلفی توسط فروشگاه اینتکس عرضه می شود. این محصول با وجود داشتن طراحی متفاوت نسبت به مدل های دو تکه دارای متریال یکسانی می باشد بنابراین از نظر کیفیت ساخت تفاوتی نخواهد داشت. متریال استفاده شده در ساخت تشک ماشین لکسوس از پلاستیک پی وی سی وینیل با ساختار دو لایه بوده که در برابر برخورد آب مقاوم می باشد. این متریال تنها در قسمت رویه خود از روکش پارچه ای جیر بهره برده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. 

روکش جیر استفاده شده در کنار طراحی مواج در کاهش تعریق افراد بسیار موثر خواهد بود. لازم به ذکر است که متریال PVC امکان جمع شدن در ابعاد بسیار کمتر را داشته و از طرفی دارای قابلیت تعمیر و استفاده مجدد می باشد تا خیال مصرف کنندگان بابت یک بار مصرف نبودن این کالا راحت باشد. همانطور که اشاره کردیم تشک عقب ماشین لکسوس ساختار بدنه سه تکه داشته و شامل تشک رویه و دو عدد پایه بادشو با دریچه هوای مجزا می باشد. 

تشک رویه خود از تکیه گاه بادی متصل برخوردار بوده اما توسط دریچه هوای جداگانه ای باد می شود تا محلی راحت برای تکیه دادن در داخل ماشین فراهم کند. از لوازم جانبی همراه این کالا می توان به پمپ باد فندکی دو کاره با قابلیت مکش باد، دو عدد بالش بادی مجزا، یک ساک حمل و یک چسب تعمیرات که کاربردی ترین لوازم محسوب شده اشاره کرد. برای خرید تشک عقب خودرو برای لکسوس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به صورت تلفنی و حتی حضوری خرید خود را انجام دهید.

طول
136 سانتی متر
عرض
96 سانتی متر
ارتفاع
45 سانتی متر
تحمل وزن
250 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل دولایه
پمپ باد
فندکی دو کاره
وزن
3.5 کیلوگرم
سایر ویژگی ها
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای بدنه مقاوم در برابر آب
قابل استفاده داخل استخر
دارای دریچه باد دابل لاک
دارای برچسب تعمیرات
ساختار پایه دو تکه
تکیه گاه بادی متصل به تشک رویه
دارای ساک حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...