تخت بادی

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۴۴۸۸

از {{model.count}}

Intex single inflatable bed model 64488

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل ۶۴۴۸۸ که به مدل تخت بادی خوشخواب نیز شناخته می شود یک محصول با کیفیت می باشد که به سبب داشتن ارتفاع بالا به نسبت سایر تخت خواب های بادی توانسته است جایگاه مهمی در بین محصولات بادی مشابه پیدا کند. رویه ضد تعریق و همچنین متصل بودن پمپ باد برقی نیز از ویژگی های این تخت بادی به شمار می آید.

تخت خواب بادی یک نفره خوشخواب اینتکس یک محصول ایده آل برای افرادی که نیاز به یک تخت بادی با ارتفاع بالا و طبی نیاز دارند بوده و می تواند به کمک اتصالات ابریشمی بین دو تخت و همچنین الیاف طبی استفاده شده در داخل هر قسمت از تخت بادی، یک محصول با کیفیت و همچنین راحت برای استفاده های بلند مدت برای خریداران ایجاد کند. رویه دولایه تهیه شده از وینیل و جیر موجب جلوگیری از تعریق بدن خواهد شد و همچنین به کمک رویه مشبک تعبیه شده، تمامی قسمت پشت بدن به خوبی بر روی تخت قرار خواهد گرفت و نگرانی از جهت مشکلات کمر و گردن نخواهید داشت.

تکنولوژی دو تکه استفاده شده در ساخت این تخت خواب تک نفره یکی از خاص ترین طراحی های شرکت اینتکس می باشد که به سبب این طراحی، وزن محصول در مقایسه با تخت های هم رده خود کمی افزایش داشته و این ویژگی سبب این خواهد شد که در هنگام استفاده، تخت بادی همانند یک تخت خواب خوشخواب ثابت و دور از تکان خوردن باشد. طبق روال مرسوم شرکت اینتکس، این تخت خواب بادی نیز دارای پمپ بادی برقی متصل به بدنه بوده و می تواند در زمان تقریبی ۴ دقیقه، تخت بادی شما را به باد استاندارد رسانده و همچنین پس از استفاده در همین زمان محصول را خالی از باد کند.

همراه داشتن ساک حمل مخصوص تخت خواب بادی نیز یکی دیگر از مزایای مشترک اکثر تخت خواب های بادی اینتکس می باشد که می تواند در جابجایی محصول کمک بسزایی کند. بسیاری از خریداران نگران مشکلاتی از قبیل پاره شدن و یا سوراخ شدن تخت خواب بادی هستند که لازم به ذکر است که اکثر محصولات اینتکس از جمله تخت بادی، پس از بروز هرگونه پارگی و یا سوراخ شدن (فارغ از اندازه) قابل تعمیر می باشند که این امر بسته به نوع مشکل می تواند توسط خود شما و یا متخصصین مستر اینتکس انجام شود.


تخت خواب بادی یک نفره اینتکس مدل خوشخواب، یکی از راحت ترین و بهترین تخت بادی اینتکس تولید شده بوده که برای استفاده در منزل و به عنوان جایگزین مقرون به صرفه انواع تخت خواب فلزی و چوبی عرضه شده است. این محصول دارای مدل دو نفره نیز بوده که تنها تفاوت میان آنها در ابعاد و تحمل وزن می باشد. تخت بادی خوشخواب اینتکس از معروف ترین تخت خواب بادی طبی محسوب شده از همین رو دارای تفاوت های خاصی در طراحی و ساختار بدنه نیز می باشد تا در زمان استفاده حس بهتری را به مصرف کنندگان منتقل کند. در ادامه مطلب به بررسی دقیق تر تولید این تخت خواهیم پرداخت تا قبل از خرید راهنما و آشنایی بیشتری برای مشتریان عزیز باشد...

تخت بادی خوشخواب اینتکس

طراحی و ساخت تخت خواب بادی

طراحی و ساختار بدنه اصلی همانطور که در تصاویر آن پیداست به صورت دو تکه و یا دوقلو بوده و شامل دو تخت کم ارتفاع به هم متصل شده می باشد. این دو قسمت امکان جدا شدن از هم را نداشته بلکه از طریق دریچه های داخلی به صورت همزمان باد شده و راه اندازی می شود. طراحی رویه این محصول به صورت مواج و مشبک بوده تا در زمان خواب با پوشش بهتر اعضای بدن حس راحتی را به افراد منتقل کند. این نوع طراحی جریان هوا را به خوبی از خود عبور داده تا مانع از تعریق بالای مصرف کنندگان شود. قسمت مهم دیگر در طراحی بدنه می توان به ساختار فایبرتک به کار برده شده در داخل بدنه اصلی اشاره کرد. این نوع تکنولوژی فشار های ناشی از وزن و باد زیاد را تحمل کرده و سطحی ثابت و مقاوم برای خواب ایجاد می کند از همین رو خاصیت طبی بودن را به همراه دارد، از همین رو استفاده از این تخت برای افرادی که بیماری های عضلانی و استخوانی دارند بسیار مفید خواهد بود.

تخت بادی 1 نفره خوشخواب

جنس و متریال تخت خواب بادی

جنس و متریال بدنه این تخت خواب بادی 1 نفره از پلاستیک PVC نرم و ضخیم بوده که برای قسمت کف از روکش وینیل و برای سطح رویه و دیواره ها از روکش جیر استفاده شده تا محلی نرم و راحت برای خواب ایجاد کند. این نوع متریال که ساختاری سه لایه و مقاوم داشته در عین حال انعطاف بالایی نیز خواهد داشت تا در ابعاد کوچکتری جمع شده و با کمک گرفتن از ساک حمل مخصوص خود در مسافرت ها قابل حمل و جا به جایی باشد. از ویژگی های دیگر در متریال ساخت این تخت بادی اینتکس می توان به قابلیت تعمیر و پاک سازی و شستشوی راحت آن اشاره نمود.

ابعاد، وزن و تحمل وزن تخت خواب بادی

ابعاد تخت خواب طبی خوشخواب اینتکس برابر با (طول: 191 سانتی متر، عرض: 99 سانتی متر، ارتفاع: 51 سانتی متر) بوده که فضای لازم را برای خواب یک نفر در سنین بزرگسال فراهم می سازد. این تخت تا مقدار 130 کیلوگرم تحمل وزن داشته بنابراین مانعی برای استفاده افراد سنگین وزن وجود نخواهد داشت. برای راه اندازی این تخت می توانید از پمپ باد برقی متصل روی دیواره افقی بدنه استفاده کرد. این پمپ باد با برق مستقیم کار کرده و علاوه بر پمپاژ هوا عمل مکش باد را نیز انجام خواهد داد. وزن بسته بندی این تخت به 7 کیلوگرم رسیده که وزنی قابل قبول برای این تخت با چنین کیفیتی محسوب می شود.

ابعاد تخت بادی 1 نفره خوشخواب

در پایان...

تخت خواب بادی 1 نفره خوشخواب اینتکس از بهترین و با کیفیت ترین تخت بادی برای جایگزین کردن انواع تخت خواب فلزی و چوبی بوده از همین رو با توجه به داشتن قابلیت حمل، راه اندازی آسان، حجم و وزن بسیار مناسب جهت جا به جایی در مکان های دلخواه از فروش بسیار خوبی برخوردار بوده است. جهت خرید تخت خواب بادی خوشخواب اینتکس مدل یک نفره کافیست پس از مراجعه به سایت نمایندگی اینتکس سفارش خود را به روش تلفنی و یا آنلاین ثبت کنید.

طول
۱۹۱ سانتی متر
عرض
۹۹ سانتی متر
ارتفاع
۵۱ سانتی متر
تحمل وزن
۱۳۰ کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی و روکش جیر
جنس کناره
پی وی سی و روکش جیر
جنس کف
پی وی سی دولایه
وزن
۷ کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
کف ضد آب
ساک حمل مخصوص
برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...