تخت بادی

تخت بادی دو نفره بست وی مدل 67532

از {{model.count}}

bestway 67532 airbed with pillows

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

تخت بادی دو نفره بست وی با بدنه دو رنگ و بالش بادی سرخود از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی تولید شده به همراه پمپ باد برقی دوکاره متصل به بدنه. مناسب برای استفاده در منزل و حتی محل کار با رویه مواج و ضد تعریق به همراه یک ساک حمل مخصوص عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس

تخت بادی دو نفره بست وی با بالش بادی سرخود یکی از مقرون به صرفه ترین تخت خواب بادی دو نفره تولید شده توسط شرکت بست وی جهت استراحت های طولانی و خواب در فضای بسته مانند اتاق خواب و اتاق کار می باشد. این محصول تنها در یک مدل با بدنه دو رنگ تولید شده و رنگ بندی دیگری ندارد. طراحی و ساختار تخت بادی بزرگسال بست وی مشابه دیگر مدل های عرضه شده بوده و از طراحی رویه مواج به صورت طولی بهره مند است. طراحی مواج علاوه بر پوشش بهتر اعضای بدن موجب عبور جریان هوا به منظور جلوگیری از تعریق بالا خواهد بود.

امروزه از این نوع طراحی در بسیاری از انواع تخت خواب بادی به کار می رود. یکی از ویژگی های پر مزیت این کالا داشتن بالش بادی سرخود بوده که با باد زدن به تخت به صورت خودکار شکل می گیرد از همین رو نیاز مصرف کنندگان را بابت استفاده از بالش های مجزا برطرف خواهد کرد. تخت بادی 2 نفره خانگی بسشت وی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 203 سانتی متر ، عرض: 152 سانتی متر ، ارتفاع: 33 سانتی متر) بوده که برای خواب دو نفر در سنین بزرگسال می تواند مناسب باشد. با توجه به این ابعاد تحمل وزن این کالا به 270 کیلوگرم رسیده که نشان دهنده کیفیت ساخت بالای آن می باشد از همین رو استفاده از این تخت برای افراد سنگین نیز مانعی نخواهد داشت.

جنس بدنه و متریال به کار برده شده در این تخت خواب بادی بست وی از پلاستیک PVC وینیل با دو نوع روکش جیر و وینیل می باشد. از روکش جیر برای سطح رویه و دیواره ها و از روکش وینیل نیز برای قسمت کف استفاده شده تا ساختار بدنه دو لایه را ایجاد کند. این نوع متریال در برابر برخورد آب و حتی نور آفتاب مقاوم بوده و حتی در صورت آسیب دیدن هر نقطه ای از بدنه به راحتی توسط بسته تعمیرات محصولات بادی قابل ترمیم و استفاده مجدد خواهد بود.

انعطاف پذیری بالای این نوع جنس بدنه امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را فراهم ساخته بنابراین با کمترین اشغال فضا و توسط ساک حمل مخصوص خود قابل حمل خواهد بود. روی دیواره افقی بدنه یک پمپ باد برقی دو کاره تعبیه شده که این محصول را در کوتاه ترین زمان راه اندازی و از باد خالی خواهد کرد. برای خرید تخت بادی دو نفره بالش دار بست وی کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی این کالا در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده و محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.

طول
203 سانتی متر
عرض
152 سانتی متر
ارتفاع
36 سانتی متر
تحمل وزن
270 کیلوگرم
جنس رویه
پی وی سی جیر
جنس کناره ها
پی وی سی جیر
جنس کف
پی وی سی وینیل دو لایه
وزن
6.2 کیلوگرم
پمپ باد
برقی متصل به بدنه
سایر ویژگی ها
دارای بالش بادی سرخود
دارای رویه مواج و ضد تعریق
دارای ساک حمل مخصوص
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...