مبل شنی، بین بگ و هپی چیر

بین بگ پارچه ای کودک مدل MB119

از {{model.count}}

MB119 child bean bag

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

بین بگ پارچه ای کودک از پر فروش ترین و پر طرفدار ترین مبل هپی چیر و شنی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس می باشد. این بین بگ دارای پارچه پلی استر بوده و از مواد یونولیتی با تراکم بالا در داخل بدنه استفاده شده است. این بین بگ ارزان و سبک قابلیت تعویض پارچه بیرونی در رنگبندی مختلف و همچنین مواد داخلی بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت.

بین بگ پارچه ای کودک یکی از پر طرفدار ترین هپی چیر تولید شده برای استفاده سنین کودکان و حتی نوجوانان بوده که توسط فروشگاه اینتکس در رنگبندی مختلف عرضه می شود. بین بگ کودک اینتکس در واقع طراحی و ساختار بدنه فرم داده شده داشته و محلی راحت برای نشستن کودکان ایجاد کرده است. داشتن تکیه گاه بزرگ، کمر و دست افراد را پوشش داده و به دلیل نوع ساختار خود موجب جذب بهتر بدن مصرف کنندگان می شود. این محصول دارای ابعاد (طول: 47 سانتی متر، عرض: 59 سانتی متر، ارتفاع: 48 سانتی متر) بوده و با توجه به این ابعاد تا وزن 113 کیلوگرم را تحمل خواهد کرد بنابراین از نظر مقاومت مواد داخلی و پارچه در سطح بالایی قرار می گیرد. گفتنی است که یک دستگیره حمل نیز در قسمت فوقانی تعبیه شده تا به راحتی امکان جا به جایی آن فراهم باشد.

جنس پارچه بیرونی از پلی استر ضخیم بوده که خود در رنگبندی مختلفی تولید می شود. این پارچه قابلیت جدا شدن از بدنه اصلی را داشته و به راحتی به روش دستی و یا توسط ماشین لباس شویی قابل شستشو خواهد بود. مهمترین قسمت بدنه این بین بگ کوچک مواد داخلی آن بوده که از یونولیت های خرد شده با تراکم بالا بهره می برد. در برخی از مدل ها نیز در کنار یونولیت از فوم های خرد شده نیز استفاده می شود از همین رو مقداری در قیمت عرضه شده متفاوت می باشند. مهمترین ویژگی این نوع مواد استفاده شده انعطاف پذیری بالا و حالت پذیری بوده تا به نسبت بدن افراد، این مبل شنی راحتی حالت مناسب را به خود بگیرد. گفتنی است که مواد داخلی توسط یک آستر توری ضخیم نگهداری شده و به راحتی قابل تعویض خواهد بود. برای خرید بین بگ پارچه ای کودک کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را به صورت اینترنتی و یا تلفنی ثبت کنید.

طول
47 سانتی متر
عرض
59 سانتی متر
ارتفاع
48 سانتی متر
جنس رویه
پارچه پلی استر
جنس مواد داخلی
یونولیت
قابلیت تعویض مواد
دارد
قابلیت تعویض روکش
دارد
سایر ویژگی ها
دارای درب زیپ دار
دارای رنگبندی
دارای دستگیره حمل

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...