لوازم یدکی استخر پیش ساخته

برچسب تعمیرات بست وی مدل 62068

از {{model.count}}

bestway 62068 pool repair patch

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

برچسب تعمیرات بست وی مدل 62068، مناسب برای تعمیر کردن انواع محصولات بادی نظیر تخت بادی، استخر بادی، قایق بادی، در بسته بندی این محصول 10 عدد برچسب تعمیرات 6.5×6.5 سانتی متر قرار داده شده است، برای خرید و قیمت برچسب تعمیرات بست وی مدل 62068 از فروشگاه اینتکس اقدام کنید.

ممکن است که در برخی از مواقع مشکلی برای محصول بادی ما پیش بیایید و دچار آسیب شود و باید آن را تعمیر کنید، شرکت های تولید کننده انواع محصولات بادی یک سری لوازم مخصوص تعمیرات آنها تولید کرده اند که به راحتی بتوانید پس از تعمیر، محصول مورد نظر خود را مجددا استفاده کنید. شایان ذکر است که اگر در هنگام استفاده از محصولات بادی نهایت دقت را به خرج دهید و یا در هنگام نصب و راه اندازی روی زمین شی تیزی نباشد، هیچ مشکلی برای آنها پیش نخواهد آمد.

در بسته بندی این محصول ۱۰ عدد برچسب تعمیرات محصولات بادی به ابعاد ۶.۵ سانتی متر در ۶.۵ سانتی متر قرار داده شده است. برای استفاده از برچسب تنها کافیست که محل آسیب دیدگی را تمیز کرده و برچسب را بر روی آن نصب کنید و یک جسم سنگین بر روی آن برای مدت ۱ ساعت قرار دهید تا چسب محصول بهترین عملکرد را داشته باشد. برای خرید برچسب تعمیرات محصولات بادی بست وی مدل 62068 می توانید از نمایندگی اینتکس مستر اینتکس اقدام به عمل آورید.

وزن
200 گرم
ویژگی ها
مناسب برای استخر پیش ساخته
قابل استفاده برای همه محصولات بادی
۱۰ عدد برچسب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...