استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56660

از {{model.count}}

bestway 56660 4 meter above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56660 از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط برند بست وی می باشد، این استخر پیش ساخته دارای ابعادی برابر با 404×201×100 سانتی متر، به همراه پمپ تصفیه شنی و نردبان توسط نمایندگی اینتکس مستر اینتکس بفروش میرسد.

استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56660 از سری استخر پیش ساخته های تولید شده توسط برند بست وی می باشد، بست وی یکی از تولیدکنندگان بزرگ و مطرح محصولات بادی می باشد که در این زمینه محصولات متنوعی را تولید کرده است که استخر پیش ساخته یکی از محصولات این برند می باشد که مناسب برای استفاده در حیاط منازل، ویلا، باغ و فضاهای مختلف می باشد و در این چند سال تولید  خود توانسته جای خود را به استخر بتنی بدهد . زیرا استخر یپش ساخته دارای یک سری مزیت نسبت به استخر بتنی می باشد که در ادامه راجع به این موضوعات توضیحاتی را به شما می دهیم.

این استخر پیش ساخته بست وی دارای ابعادی برابر با 404 سانتی متر به طول، 201 سانتی متر به عرض و ارتفاعی برابر با 100 سانتی متر که مناسب برای استفاده در مکان های مختلف می باشد با توجه به ابعاد این محصول دارای ظرفیت آبی برابر با 6478 لیتر آب است، بست وی برای تصفیه این آب یک عدد پمپ تصفیه فیلتر شنی بر روی آن قرار داده است که با استفاده آن به راحتی آب داخل استخر را میتوانید تصفیه کنید و دیگر نیازی به تعویض مجدد آب نیست. پمپ تصفیه فیلتر شنی یک روند تصفیه بسیار عالی را برای شما مهیا می کند و به راحتی آب داخل استخر را تصفیه میکند.

شایان ذکر است که بست وی بر روی این استخر پیش ساخته یک عدد نردبان نیر قرار داده است که به وسیله آن به راحتی می توانید داخل یا خارج استخر شوید. استخر پیش ساخته قابلیت نصب بسیار راحتی دارد و به راحتی می توانید آن را در کسری از ساعت نصب کنید. بدنه اصلی استخر پیش ساخته از پی وی سی ساخته شده است که مقاومت آن را در برابر فشار افزایش میدهد و همچین این استخر دارای یک سری فریم های فلزی است که کاملا ضد زنگ می باشد که به کمک این فریم ها استخر شما استوار بر روی زمین قرار می دهد.

تمام این نکاتی که گفته شد جز مزیت های استخر پیش ساخته محسوب می شود، استخر به راحتی قابل نصب و جمع آوری است، به عنوان مثال اگر فضای اشغال شده توسط استخر را نیاز داشته باشید به راحتی می توانید آن را جا به جا کنید، در بسته بندی این استخر تمامی وسایل مورد نیاز آن قرار داده شده است و دیگر نیازی به خرید لوازم اساسی و جانبی آن نیست. برای خرید استخر پیش ساخته 4 متری بست وی مدل 56660 می توانید از فروشگاه اینتکس اقدام به عمل آورید. فروشگاه مستر اینتکس تمامی محصولات خود را با ضمانت اصالت کالا و نازلترین قیمت بفروش می رساند.

طول
۴۰۴ سانتی متر
عرض
۲۰۱ سانتی متر
ارتفاع
100 سانتی متر
عمق
۹۰ سانتی متر
ظرفیت
6478 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۷۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی ۳۰۲۸ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
بسته تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...