استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56421

از {{model.count}}

bestway 56421 3.6 meter metal frame above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56421 یکی از سری تولیدات جدید و با کیفیت bestway می باشد که اخیرا معرفی گردیده است. این محصول دارای بدنه ای از وینیل و پایه هایی از جنس آلومینیوم ضد زنگ می باشد. درون بسته بندی آن نردبان و پمپ تصفیه آب نیز قرار داده شده است. در ادامه مشخصات دقیق این محصول را می توانید مشاهده فرمایید.

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56421 یکی از محصولات تفریحی آبی شرکت bestway می باشد که از طراحی بسیار زیبا و کیفیت بالایی برخوردار است. این استخر پیش ساخته ارزان از نظر قیمت و از نظر کیفیت، یکی از بهترین استخر های این شرکت بوده که در سال 2021 تولید و در بازار عرضه شده است. این محصول به دلیل مزایای متعددی که دارد توانست تا در همان ابتدای ورود به بازار تمام توجه ها را به خود جلب کرده و به یکی از پر فروش ترین محصولات این کمپانی تبدیل شود. از این استخر می توان استفاده های مختلفی همچون تفریحی، آب درمانی، صنعتی و ... نمود. همچنین این محصول قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز می باشد. به دلیل پرتابل و قابل حمل بودن این استخر، افراد زیادی از آن برای کشاورزی و یا پرورش ماهی بهره می برند. چرا که به راحتی قابل نصب و جمع آوری بوده و دیگر هزینه های زیاد استخر های بتنی را نخواهد داشت.

جنس بدنه این محصول از وینیل به همراه الیاف شمعی برزنتی تولید گردیده است. این متریال سبب بالا تر رفتن مقاومت بدنه استخر شده و تحت هیچ شرایطی دچار پارگی نخواهد شد. تنها بایستی یک سری نکات را همانند شیرجه نزدن درون استخر و جلوگیری از برخورد اجسام تیز با بدنه آن جلوگیری نمود. پایه های آن نیز تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. ابعاد استخر طراحی شده در قطر: 3.66 متر و ارتفاع: 1.22 متر است که مناسب برای استفاده کودکان، نوجوانان و بزرگسالان می باشد. از اقلام همراه این استخر پیش ساخته می توان به نردبان، روکش و پمپ تصفیه آب اشاره نمود. شما می توانید برای خرید این محصول و یا دریافت مشاوره در مورد خرید استخر پیش ساخته با همکاران ما در فروشگاه استخر پیش ساخته مستر اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
366 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
110 سانتی متر
ظرفیت
۱۰۲۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۶ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...