استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56416

از {{model.count}}

bestway 56416 3.6 meter metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56416 یک استخر فریمی مناسب برای استفاده کودکان و نوجوانان می باشد که توسط شرکت bestway تولید و در بازار عرضه شده است. این استخر پیش ساخته ارزان تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده و پایه های آن نیز از آلومینیوم ضد زنگ تولید گردیده است. در ادامه می توانید مشخصات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته 3.6 متری بست وی مدل 56416 یکی از سری محصولات تفریحی آبی تولید شده توسط شرکت بست وی می باشد که در سال 2021 تولید و در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این استخر پیش ساخته 3 متری در همان ابتدای ورود به بازار توانست تا به یکی از موفق ترین استخر های این شرکت تبدیل شده و فروش بسیار خوبی را پشت سر بگذارد. فرم کلی این استخر به صورت دایره ای شکل می باشد. رنگ بدنه آن به رنگ طوسی و قسمت داخلی استخر دارای طرح کاشی کاری استخر است.

از این محصول می توان در فضا های مختلفی همانند حیاط منزل و یا ویلا استفاده نمود. این نوع از استخر نسبت به استخر های بتنی از مزیت های متعددی برخوردار می باشد. به عنوان مثال از لحاظ هزینه بسیار به صرفه بوده و دیگر قابلیت آن این است که پرتابل و قابل حمل می باشد. این استخر پیش ساخته از وینیل تولید شده است. با این تفاوت که در کنار وینیل از متریال های دیگری نیز برای تولید این استخر استفاده شده که آن متریال ها الیاف های شمعی و برزنتی می باشند که سبب ضخیم تر شدن بدنه استخر شده و مقاومت بدنه را در مقابل فشار ناشی از حجم زیاد آب را بالا برده است.

ابعاد آن نیز عبارت است از قطر: 366 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر. این محصول مناسب استفاده کودکان و نوجوانان طراحی گردیده است و می تواند گزینه بسیار خوبی برای تفریحات و اوقات فراغت آن ها به شمار رود. شما می توانید از طریق وبسایت فروشگاه مستر اینتکس نسبت به خرید استخر پیش ساخته اقدام بفرمایید. همچنین می توانید برای دریافت مشاوره و کسب اطلاعات بیشتر با همکاران ما در فروشگاه اینتکس تماس بگیرید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
۶۴۷۳ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۲۵ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۱۲۰۰ لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...