استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل 56408

از {{model.count}}

bestway 56408 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل 56408 یکی از سری تولیدات با کیفیت و بسیار زیبای شرکت bestway می باشد که در سال 2020 تولید و روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته ارزان قابل استفاده به عنوان تفریحی، کشاورزی و پرورش ماهی است. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بفرمایید.

استخر پیش ساخته 3 متری بست وی مدل 56408 یکی از استخر فریمی های تولید شده توسط کمپانی bestway می باشد که در سال 2020 تولید شده است. این محصول به دیلی کاربردی بودن و کیفیت ساخت بسیار عالی، توانست تا در بدو ورود به بازار توجه افراد زیادی را به خود جلب کرده و به یکی از استخر های پر فروش این شرکت تبدیل شود. از این محصول استفاده های متعددی را می توان کرد. به عنوان مثال علاوه بر استفاده های تفریحی می توان از این استخر پیش ساخته به عنوان استخر پرورش ماهی و همچنین استخر کشاورزی نیز بهره برد. استخر پیش ساخته گرد اینتکس می تواند یک گزینه بسیار عالی برای آب درمانی افراد سالمند و بیمار به شمار رود.

از قابلیت های بسیار مهم این محصول می توان به پرتابل و قابل حمل بودن آن اشاره نمود. این قابلیت به افراد امکان این را می دهد تا در صورت نقل مکان کردن، بتوانند استخر خود را به همراه داشته باشند. این نوع از استخر نسبت به استخر های بتنی، اقتصادی تر بوده و از قابلیت های مثبت متعددی نیز برخوردار است. فرم کلی این محصول به صورت دایره ای شکل بوده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی می باشد. قسمت دیواره داخلی و کف استخر نیز از طرح کاشی کاری برخوردار است که جلوه خاصی را به استخر بخشیده است.

جنس بدنه این محصول تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی می باشد. این متریال سبب بالا رفتن مقاومت بدنه استخر شده و به خوبی می تواند حجم بالای آب را تحمل کند. پایه های این محصول نیز که از استحکام بسیار بالایی برخوردار بوده تولید شده از آلومینیوم ضد زنگ می باشند. درون بسته بندی این محصول نیز تعدادی وسیله کاربردی نظیر پمپ تصفیه آب و فیلتر قرار داده شده است که با وجود آن بدون تخلیه آب می توان آب دورن استخر را تصفیه نمود. شما می توانید برای خرید استخر پیش ساخته به وبسایت فروشگاه مستر اینتکس، تنها نمایندگی اینتکسمراجعه نموده و یا برای مشاوره با همکاران ما در این شرکت تماس حاصل بفرمایید.

قطر
305 سانتی متر
ارتفاع
76 سانتی متر
عمق
66 سانتی متر
ظرفیت
4678 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
20 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای پمپ تصفیه فیلتری
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...