استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته فریمی بست وی مدل 56477

از {{model.count}}

bestway 56477 metal frame portable pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با طول 7 متر، یکی از بزرگترین استخر آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی، پرورش ماهی و کشاورزی مورد استفاده قرار می گیرد. این محصول قابلیت راه اندازی توکار را توسط فروشگاه مستر اینتکس داشته و به دلیل به همراه داشتن لوازم جانبی پر کاربرد مانند پمپ تصفیه، گزینه ای بسیار مقرون به صرفه تر از احداث استخر بتنی خواهد بود.

استخر پیش ساخته فریمی بست وی با طراحی بدنه مستطیلی، یکی از مقرون به صرفه ترین و بزرگترین استخر آماده و قابل حمل تولید شده توسط شرکت بست وی بوده که برای احداث روکار و احداث داخل زمین کاربرد خواهد داشت. استخری که بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی در باغ، ویلا و فضای باز منازل شخصی محسوب می شود. این استخر پرتابل فریمی دارای ابعاد راه اندازی شده (طول: 732 سانتی متر، عرض: 366 سانتی متر، ارتفاع: 132 سانتی متر) بوده از همین رو ظرفیت آب 30045 لیتر خواهد داشت. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه آب شنی همراه خود با قدرت تصفیه 5678 لیتر در ساعت پاک سازی می شود تا نیازی به تعویض های مکرر آب نباشد. 

همچنین از دیگر لوازم جانبی پرکاربرد استخر بست وی می توان به درپوش، نردبان و کلر زن اشاره نمود. ساختار طراحی استخر شامل بدنه اصلی و فریم های نصب شونده بوده که در کوتاه ترین زمان توسط نصاب فروشگاه مستر اینتکس راه اندازی می شود. بدنه اصلی متریالی ضخیم و مقاوم در برابر فشار و دمای متفاوت آب خواهد داشت از همین رو خیالی مصرف کنندگان بابت استفاده در فضای باز و در برابر نور آفتاب نیز راحت خواهد بود. بدنه اصلی دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه و دو دریچه تخلیه در قسمت کف داشته تا هنگام تخلیه آب کار راحت تری را در پیش داشته باشید.

بدنه اصلی به وسیله فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه شکل می گیرد. این فریم ها بسیار مقاوم در برابر وزن بالای آب بوده در حالی که خود از وزن سبک بهره می برند. این محصول دارای وزن بسته بندی 169 کیلوگرمی با احتساب لوازم جانبی خود بوده و به وسیله انواع وسیله تقلیه صندوق دار قابل حمل خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته فریمی بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و یا به روش حضوری سفارش خود را ثبت کنید.

طول
۷۳۲ سانتی متر
عرض
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۳۲ سانتی متر
عمق
۱۲۰ سانتی متر
ظرفیت
30045 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۶۹ کیلوگرم
پمپ تصفیه
شنی 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...