استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس مدل 26742

از {{model.count}}

intex 26742 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس مدل گرد فریمی از پر فروش ترین و جدید ترین استخر پیش ساخته روکار و پرتابل عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به همراه لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه تولید شده است. این محصول در میان عمیق ترین استخر پیش ساخته تولید شده با طراحی گرد قرار گرفته و بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی سنین مختلف از جمله بزرگسالان خواهد بود.

استخر پیش ساخته عمیق اینتکس مدل گرد فریمی یکی از جدید ترین و با کیفیت ترین استخر آماده و قابل حمل عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین مختلف (بالای 6 سال) مورد استفاده قرار می گیرد. استخر پیش ساخته در واقع مدل مقرون به صرفه انواع استخر بتنی بوده که دارای مزیت هایی همچون قابلیت حمل، قیمت مناسب و امکان نصب به صورت روکار و توکار می باشد از همین رو بسیاری از افراد، به خرید استخر پیش ساخته روی آورده اند. طراحی و ساختار بدنه شامل یک نگهدارنده آب و چند فریم و پایه جهت نصب بوده از همین رو کار را برای احداث استخر پیش ساخته آسوده تر کرده است. جهت نصب آن می توانید از نصاب های فروشگاه مستر اینتکس بهره مند شوید.

جنس و متریال در نظر گرفته شده برای بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی مشابه با برزنت ایجاد کرده است. ضخامت بالای بدنه باعث مقاومت بیشتر در برابر فشار و دمای متفاوت آب شده و از طرفی در برابر نور آفتاب و ساییدگی های سطحی آسیبی نخواهد دید. این بدنه توسط فریم و پایه هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این آلیاژ کاملا ضد زنگ بوده و با وجود داشتن وزن سبک دارای تحمل وزن بالای خواهد بود. از ویژگی های دیگر در طراحی بدنه اصلی می توان به دو دریچه آب روی دیواره جهت نصب انواع پمپ تصفیه و یک دریچه تخلیه در قسمت کف اشاره کرد

استخر پیش ساخته خانگی گرد اینتکس ابعاد راه اندازی شده (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) داشته و قادر است تا مقدار 16805 لیتر آب را با توجه به عمق مفید 112 سانتی متر در خود جای دهد. این مقدار آب توسط پمپ تصفیه فیلتری همراه استخر پاک سازی و تصفیه می شود. پمپ تصفیه که قابلیت تعویض فیلتر کاغذی درون خود را داشته و می تواند حتی برای دیگر استخر پیش ساخته در سایز های مشابه و کوچکتر استفاده شود. علاوه بر پمپ تصفیه، یک نردبان با قابلیت نصب مجزا، یک درپوش و یک زیرانداز به عنوان مهمترین لوازم جانبی همراه این کالا قرار داده شده است. این محصول در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و دارای وزن 73.5 کیلوگرمی خواهد بود. برای خرید استخر پیش ساخته عمیق اینتکس کافیست محصول خود را به روش آنلاین و یا تلفنی در سایت نمایندگی اینتکس ثبت سفارش نموده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما در سراسر کشور ارسال شود.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
102 سانتی متر
ظرفیت
16805 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
73.5 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...