استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته طرح چوب ویلایی اینتکس مدل 26743

از {{model.count}}

intex 26743 gray wood Prism frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس مدل بزرگ با قطر 549 سانتی متر همراه با لوازم جانبی کامل از جمله پمپ تصفیه آب برای شنا و تفریحات آبی در ویلا ، باغ و حیاط منزل در نمایندگی اینتکس

استخر پیش ساخته طرح چوب اینتکس مدل 26743 مدل بزرگ از سری استخر پرتابل جدید طرح دار شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی و شنا عرضه شده است. این استخر دارای ابعاد (قطر: 549 سانتی متر ، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده که فضایی بزرگ برای تفریحات آبی خانواده های پر جمعیت ایجاد می کند. این ابعاد قادر است تا مقدار 24313 لیتر آب را در درون خود جای دهد. البته این استخر عمق مفید 112 سانتی متری داشته زیرا در صورت پر کردن استخر تا ارتفاع 122 سانتی متری موجب سر ریز شدنآب خواهد شد از همین رو ظرفیت ذکر شده تا عمق مفید آن خواهد بود.

این مقدار آب به وسیله پمپ تصفیه فیلتری پاک سازی شده که این عمل را توسط فیلتر کاغذی با قابلیت شستشو و تعویض انجام می دهد. پمپ تصفیه ای که با برق شهری کار کرده و توان تصفیه 5678 لیتر آب را در هر ساعت خواهد داشت. این محصول علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان پیش ساخته با قابلیت راه اندازی مجزا داشته تا امکان استفاده راحت از این استخر را داشته باشید. برای مراقبت بیشتر از استخر و فضای داخلی آن یک زیرانداز و درپوش در بسته بندی استخر قرار داده شده است. این کالا در یک پکیج بسته بندی شده و با وزن 95.8 کیلوگرم توسط فروشگاه مستر اینتکس عرضه می شود.

استخر طرح چوب اینتکس شامل یک نگهدارنده آب و چند فریم و پایه جهت نصب بوده که کار را برای راه اندازی و احداث استخر پیش ساخته راحت تر کرده است از همین رو مصرف کنندگان نیز می توانند با کمک گرفتن از پکیج راهنمای درون بسته بندی اقدام به نصب کنند. البته نصاب های فروشگاه اینتکس نیز می توانند استخر شما را در کوتاه ترین زمان و با ضریب اطمینان بالایی احداث کنند. بدنه اصلی دارای دو دریچه آب برای نصب پمپ تصفیه و یک دریچه برای تخلیه آب در قسمت کف بوده که کار را برای مصرف کنندگان راحت تر کرده است.

استخر پیش ساخته طرح چوب بدنه ای از جنس پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی داشته که متریالی مشابه پارچه های ضخیم برزنتی ایجاد کرده است. این متریال با ساختار سه لایه خود مقاومت بالایی در برابر فشار و دمای متفاوت آب ایجاد کرده و امکان استفاده در برابر نور آفتاب را فراهم می سازد از همین رو نشان دهنده کیفیت بالای این نوع جنس بدنه می باشد. با وجود ضخامت بالا انعطاف پذیری بدنه اصلی به قدری بوده که امکان جمع شدن در حجم و اندازه های کوچکتر را خواهد داشت بنابراین به راحتی توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل خواهد بود. ویژگی و خصوصیت دیگر این بدنه قابلیت تعمیر و استفاده مجدد از آن می باشد از همین رو جای هیچ نگرانی بابت نداشتن خدمات نخواهد بود.

بدنه نگهدارنده آب به وسیله مجموعه ای از فریم و پایه ها از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود. این نوع آلیاژ به کار برده شده برای فریم ها کاملا ضد زنگ بوده در طول طولانی مدت به هیچ وجه مورد فرسایش قرار نخواهد گرفت. نحوه نصب فریم و پایه ها در سلامتی آنها بسیار موثر بوده زیرا در غیر اینصورت فشار ناشی از وزن آب به مرور زمان پایه ها را خم خواهد کرد. برای خرید استخر پیش ساخته طرح چوب گرد اینتکس تنها کافیست به صورت اینترنتی و یا تلفنی محصول مورد نظر را در نمایندگی اینتکس ثبت سفارش کرده تا در بازه زمانی کوتاهی برای شما ارسال شود.

قطر
549 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
ظرفیت
24313 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
95.8 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 5678 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...