استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته باغ بست وی مدل 56420

از {{model.count}}

bestway 56420 above ground pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته باغ بست وی یکی از کاربردی ترین استخر تفریحی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس محسوب شده که هم در فضای باز و هم در فضای بسته قابل استفاده خواهد بود. محصولی که با توجه به ابعاد و ظرفیت آب خود برای سنین بالای 6 سال و بخصوص سنین بزرگسال برای آب درمانی کاربرد خواهد داشت. این محصول نیز از لوازم جانبی پر کاربردی از جمله پمپ تصفیه، نردبان و درپوش برخوردار بوده تا نیازی به هزینه مجزا برای تهیه آنها نباشد.

استخر پیش ساخته باغ بست وی یکی از مقرون به صرفه ترین استخر پیش ساخته تولید شده توسط برند بست وی بوده که برای استفاده در فضای باز منزل، ویلا و باغ در فوصل گرما مناسب خواهد بود. استخری که دارای ابعاد راه اندازی شده (قطر: 366 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) بوده به همین دلیل می تواند تا مقدار 10250 لیتر آب در خود جای دهد. این ابعاد برای تفریحات آبی خانواده هایی با جمعیت معمولی مناسب خواهد بود. با توجه به قابلیت حمل و جا به جایی این استخر و همچنین امکان احداث به صورت توکار، بسیار مقرون به صرفه تر از احداث استخر بتنی بوده از همین رو تاکنون از فروش و طرفداران زیادی برخوردار بوده است.

جنس بدنه اصلی از پلاستیک PVC وینیل با ترکیبی از الیاف شمعی بوده که متریالی برزنتی محسوب می شود. این نوع جنس بدنه در برابر فشار و دمای متفاوت آب مقاوم بوده و می توانید با خیالی راحت در فضای باز استفاده نمایید. بدنه اصلی توسط فریم هایی از جنس آلومینیوم گالوانیزه راه اندازی می شود، آلیاژی که دارای وزن سبک و تحمل وزن بسیار بالا بوده و در برابر زنگ زدگی و فرسودگی کاملا مقاوم خواهد بود بنابراین طول عمر بالایی خواهد داشت. روی بدنه اصلی دو دریچه آب برای اتصال انواع پمپ تصفیه بوده و یک دریچه تخلیه در قسمت کف به کار برده شده تا در نتیجه تعویض آب استخر را راحت تر کند.

لوازم جانبی همراه این استخر پیش ساخته تفریحی بست وی عبارتند از: پمپ تصفیه فیلتری با قدرت تصفیه 2006 لیتر در ساعت، نردبان پیش ساخته و درپوش که از مهمترین و کاربردی ترین لوازم جانبی استخر پیش ساخته محسوب می شوند. این کالا در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 50 کیلوگرم عرضه می شود. برای خری  استخر پیش ساخته باغ بست وی کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و به روش تلفنی و یا آنلاین ثبت سفارش کنید.

قطر
۳۶۶ سانتی متر
ارتفاع
۱۲۲ سانتی متر
عمق
۱۱۲ سانتی متر
ظرفیت
۱۰۲۵۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۵۰ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابلیت راه اندازی توکار
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...