استخر پیش ساخته

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28208

از {{model.count}}

intex 28208 metal frame pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28208 از سری محصولات جدید و با کیفیت شرکت اینتکس می باشد که به تازگی در بازار محصولات بادی عرضه شده است. این استخر پیش ساخته ارزان تولید شده از وینیل بوده و دارای قطر 305 سانتی متر می باشد. در ادامه می توانید اطلاعات دقیق تری را در مورد این محصول مشاهده بنمایید.

استخر پیش ساخته اینتکس مدل 28208 یکی دیگر از محصولات تولید شده ی شرکت intex می باشد که به تازگی تولید و روانه بازار شده است. این استخر پیش ساخته که یک استخر پیش ساخته ارزان محسوب می شود به دلیل قیمت مناسب و کیفیت بسیار خوب توانست تا در همان بدو ورود به بازار به یکی از محصولات پر فروش این شرکت تبدیل شده و رضایت تمامی خریداران را جلب بنماید. این استخر قابل استفاده به عنوان استخر پرورش ماهی و استخر کشاورزی نیز است که از آن در این گونه صنعت ها نیز استفاده های بسیاری می شود. چرا که پرتابل و قابل حمل بوده و همینطور از لحاظ اقتصادی نیز به صرفه تر از استخر های بتنی می باشد. همانطور که در تصاویر محصول پیداست این استخر پیش ساخته ارزان به صورت دایره ای شکل طراحی شده و رنگ بدنه آن نیز به رنگ آبی می باشد.

جنس بدنه آن تولید شده از وینیل به همراه الیاف برزنتی بوده که از مقاومت بسیار بالایی برخوردار است. قسمت کف استخر و دیواره داخلی آن نیز دارای طرح کاشی کاری نیز می باشد که جلوه خاصی به استخر بخشیده است. از این محصول می توان به دو صورت روکار و توکار در فضا های مختلف استفاده نمود. پایه های این استخر تولید شده از آلومینیوم می باشند که دارای قابلیت ضد زنگ نیز هستند. از اقلام همراه این استخر پیش ساخته می توان پمپ تصفیه آب و نردبان را نام برد. ابعاد این محصول نیز تشکیل شده است از قطر: 305 سانتی متر و ارتفاع: 76 سانتی متر. شما می توانید برای دریافت اطلاعات بیشتر در مورد خرید استخر پیش ساخته و یا مشاوره در مورد خرید انواع محصولات اینتکس، به سایت مستر اینتکس مراجعه نموده و یا با همکاران ما در نمایندگی اینتکس تماس حاصل بفرمایید.

قطر
۳۰۵ سانتی متر
ارتفاع
۷۶ سانتی متر
ظرفیت
۴۴۸۵ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
جنس فریم و پایه
آلومینیوم گالوانیزه
وزن
۱۹.۷ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 2006 لیتر
درپوش
ندارد
زیرانداز
ندارد
نردبان
ندارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...