استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28168

از {{model.count}}

intex 28168 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با ابعاد 457 در 122 سانتی متر یکی از مدل های بزرگ تولید شده از سری استخر ایزی ست اینتکس بوده که برای تفریحات آبی ، پرورش ماهی و کشاورزی استفاده می شود. استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ به همراه لوازم جانبی کامل توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس در مدل 28168 یکی از بزرگترین استخر ایزی ست پیش ساخته تولید شده برای تفریحات آبی خانوادگی محسوب شده که توسط شرکت اینتکس تولید می شود. همانطور که می دانید استخر ایزی ست متفاوت ترین نوع استخر آماده اینتکس محسوب شده که بدون نیاز به فریم و به صورت اتوماتیک راه اندازی می شود. طراحی بدنه به گونه ای بوده که از یک لبه بادشو و یک محفظه نگهدارنده آب بهره می برد. برای احداث استخر ایزی ست بزرگ اینتکس کافیست لبه باد شونده را توسط پمپ باد اینتکس راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد از همین رو دیگر نیازی به نصاب فروشگاه اینتکس نیز نخواهد بود.

روی بدنه اصلی دو دریچه برای متصل کردن انواع پمپ تصفیه و در قسمت کف نیز دریچه ای برای تخلیه آب تعبیه شده تا کار را برای افراد راحت تر کند. البته این محصول به همراه خود یک پمپ تصفیه فیلتری با قدرت تصفیه 3785 لیتر در ساعت داشته اما می توانید حتی از انواع پمپ تصفیه آب شنی و بزرگتر نیز برای آن استفاده کنید. استخر پیش ساخته عمیق اینتکس دارای ابعاد 457 در 122 سانتی متر بوده اما برای جلوگیری از سر ریز شدن آب عمق مفید آن را 112 سانتی متر در نظر می گیرند به همین دلیل قادر است تا مقدار 14141 لیتر آب را در درون خود جای دهد. این مقدار ابعاد و ظرفیت آب باعث افزایش کاربرد این استخر قابل حمل شده از همین رو برای پرورش ماهی و کشاورزی نیز مورد استفاده قرار می گیرد زیرا که هزینه هایی به مراتب کمتر از اجداث استخر بتنی با این ابعاد خواهد داشت.

جنس بدنه اصلی از ترکیب الیاف شمعی و PVC وینیل ساخته شده و بدنه ای با ساختار سه لایه ایجاد کرده تا در برابر فشار و دمای متفاوت آب و همچنین نور آفتاب مقاوم باشد. این بدنه با وجود ضخامت بالا انعطاف خوبی داشته تا به راحتی در حجم و اندازه های کوچکتری قابل جمع شدن باشد به همین دلیل توسط انواع خودرو های صندوق دار قابل حمل خواهد بود. از دیگر ویژگی های این محصول می توان به وجود یک نردبان پرتابل با امکان نصب مجزا ، یک درپوش و یک زیرانداز مخصوص همراه خود اشاره کرد. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ اینتکس کافیست به سایت نمایندگی اینتکس مراجعه و پس از ثبت سفارش محصول خود را درب منزل تحویل بگیرید.


استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 28168 یکی از بزرگترین استخر ایزی ست قابل حمل عرضه شده توسط شرکت اینتکس بوده که برای تفریحات آبی سنین بالای 6 سال بخصوص بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. این استخر همانند مدل های مشابه خود در ابعاد و ظرفیت های مختلف ساختار بدنه و روش نصب بدون فریم و پایه داشته به همین دلیل به استخر پیش ساخته اتوماتیک معروف می باشد. بالا بودن تنوع سایز و ظرفیت آب در این نوع استخر ها باعث شده تا بازه انتخاب مصرف کنندگان بر اساس نیاز های خود بیشتر باشد. این مدل نیز با ابعاد و ظرفیت آب بالای خود می تواند نه تنها نیاز افراد در زمینه تفریحات آبی بلکه در زمینه پرورش ماهی را بر طرف سازد. در ادامه به بررسی و تشریح کامل ویژگی های اصلی ساخت استخر ایزی ست اینتکس خواهیم پرداخت...

استخر ایزی ست بزرگ

طراحی و ساخت استخر ایزی ست

طراحی و ساختار بدنه اصلی استخر ایزی ست ویلا اینتکس به صورت گرد بوده و شامل لبه باد شونده و بدنه نگهدارنده آب می باشد. در ابتدا به روش نصب آن اشاره می کنیم. برای این کار کافیست لبه باد شونده استخر را توسط انواع پمپ باد مخصوص محصولات بادی باد کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا شکل و استحکام لازم را به مرور زمان بگیرد. پس از شکل گرفتن می توانید بدون هیچ مقدماتی از استخر مورد نظر استفاده کنید. از ویژگی های کاربردی در طراحی بدنه می توان به دو دریچه آب تعبیه شده روی دیواره بدنه برای نصب انواع پمپ تصفیه آب و دریچه تخلیه در قسمت کف برای تعویض راحت تر آب اشاره کرد. با توجه به قرار دادن زیرانداز و درپوش در جعبه بسته بندی استخر، نیازی به تهیه مجزای این دو لوازم جانبی مهم برای مراقبت و حفظ سلامتی استخر و آب درون آن نخواهد بود.

جنس بدنه و متریال استخر ایزی ست

جنس بدنه اصلی ترکیبی از پلاستیک PVC وینیل با الیاف شمعی بوده که بدنه ای ضخیم و سه لایه را ایجاد کرده به همین دلیل فشار و وزن آب را در مدت زمان طولانی تحمل می کند. همچنین این متریال در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب نیز مقاوم بوده از همین رو طول عمر بالایی خواهد داشت. دقت کنید که در صورت استفاده طولانی مدت و چند روزه در فضای باز بهتر است از یک سایه بان برای استخر مورد نظر استفاده نمایید. از خصوصیت های دیگر این نوع جنس بدنه می توانیم به انعطاف بالای آن با وجود داشتن ضخامت بالا اشاره کرد. این خصوصیت باعث می شود این محصول در ابعاد کوچکی جمع شده و توسط انواع وسیله های نقلیه قابل حمل باشد.

ابعاد، وزن و ظرفیت آب استخر ایزی ست

ابعاد استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ برابر با (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 122 سانتی متر) در حالت راه اندازی شده بوده که می تواند تا مقدار 14141 لیتر آب در خود جای دهد. ارتفاع ذکر شده تا بالاترین نقطه بدنه یعنی لبه باد شونده بوده بنابراین برای جلوگیری از سر ریز شدن آب می بایست عمق مفید آن را 112 سانتی متر در نظر بگیرید. جهت تصفیه آب این استخر ایزی ست حجیم یک پمپ تصفیه آب فیلتری با قدرت 3785 لیتر در ساعت در نظر گرفته شده که با برق مستقیم کار کرده و توسط فیلتر کاغذی قابل تعویض داخلی خود آب استخر را پاک سازی خواهد کرد در نتیجه نیازی به هزینه های اضافی برای تهیه پمپ تصفیه آب نخواهد بود. علاوه بر پمپ تصفیه یک نردبان پیش ساخته مجزا نیز در کنار استخر قرار داده شده تا استفاده از آن را راحت تر کند. این محصول در یک پکیج به همراه لوازم جانبی خود بسته بندی شده و با وزن 47 کیلوگرمی عرضه می شود.

استخر ایزی ست عمیق

در پایان...

استخر ایزی ست پیش ساخته پرتابل اینتکس از بزرگترین استخر اتوماتیک برای استفاده در منزل، ویلا و فضای باز بوده که به همراه لوازم جانبی پر کاربردی همچون پمپ تصفیه آب توسط نمایندگی اینتکس عرضه می شود. این محصول بهترین گزینه برای تفریحات آبی تابستانی خانوادگی بوده و از طرفی به دلیل داشتن کیفیت لازم برای پرورش ماهی های کوچک نیز می تواند کاربردی باشد. برای خرید استخر ایزی ست پیش ساخته بزرگ اینتکس می توانید به روش تلفنی، حضوری و یا اینترنتی سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
457 سانتی متر
ارتفاع
122 سانتی متر
عمق
112 سانتی متر
ظرفیت
14141 لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
47 کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری 3785 لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه آب برای پمپ تصفیه
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
مناسب سنین بالای 6 سال
قابلیت راه اندازی اتوماتیک
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...