استخر ایزی ست

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس مدل 26166

از {{model.count}}

intex 26166 easy set pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 457 سانتی متر از بزرگترین استخر آماده عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که به دلیل عدم استفاده از فریم و پایه برای نصب، به استخر پیش ساخته اتوماتیک نیز معروف می باشد. این محصول بدنه ای ضخیم و مقاوم در برابر فشار آب و همچنین نور آفتاب داشته و از لوازم های جانبی از جمله پمپ تصفیه فیلتری، درپوش، زیرانداز و نردبان بهره می برد.

استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس با قطر 457 سانتی متر یکی از بزرگترین استخر ایزی ست عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی سنین مختلف از جمله بزرگسالان مورد استفاده قرار می گیرد. همانطور که می دانید استخر ایزی ست، متفاوت ترین استخر پیش ساخته تولید شده به حساب می آید زیرا بدون فریم و پایه نصب می شود. برای احداث استخر پیش ساخته ایزی ست اینتکس کافیست لبه باد شونده را توسط پمپ باد محصولات بادی راه اندازی کرده و سپس استخر را از آب پر کنید تا به مرور زمان شکل و استحکام لازم را به خود بگیرد.

این محصول روی بدنه اصلی خود دو دریچه آب برای نصب انواع پمپ تصفیه استخر و یک دریچه تخلیه آب در قسمت کف دارد. استخر پیش ساخته اتوماتیک اینتکس تولید شده از متریال پلاستیک PVC سه لایه در قسمت نگهدارنده آب و PVC دو لایه در لبه باد شونده می باشد. بدنه اصلی توان بالایی در برابر وزن بالای آب داشته و از طرفی در برابر نور آفتاب و دمای متفاوت آب مقاوم خواهد بود بنابراین می توانید با خیالی آسوده در فضای باز استفاده نمایید. این نوع متریال در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن بوده و در صورت وارد شدن آسیب به راحتی قابل تعمیر خواهد بود.

ابعاد راه اندازی شده استخر پیش ساخته روکار اینتکس برابر با (قطر: 457 سانتی متر، ارتفاع: 107 سانتی متر) بوده تا با توجه به عمق مفید 97 سانتی متری خود تا مقدار 12400 لیتر آب را در خود جای دهد. قطعا این مقدار ظرفیت آب نیاز به تصفیه خواهد داشت که توسط پمپ تصفیه فلیتری همراه خود انجام خواهد شد. این پمپ تصفیه توسط برق شهری کار کرده و دارای فیلتر کاغذی با قابلیت تعویض خواهد بود. علاوه بر پمپ تصفیه، یک درپوش برای محافظت از آب استخر هنگام عدم استفاده، یک زیرانداز و یک نردبان پیش ساخته با نصب جداگانه همراه این محصول قرار داده شده است. برای خرید استخر پیش ساخته ایزی ست بزرگ اینتکس کافیست به روش غیر حضوری و یا حضوری به نمایندگی اینتکس مراجعه و سفارش خود را ثبت کنید.

قطر
۴۵۷ سانتی متر
ارتفاع
۱۰۷ سانتی متر
ظرفیت
۱۲۴۰۰ لیتر
جنس بدنه
PVC و الیاف شمعی
وزن
4۱ کیلوگرم
پمپ تصفیه
فیلتری ۳۷۸۵ لیتر
درپوش
دارد
زیرانداز
دارد
نردبان
دارد
سایر ویژگی ها
دارای دریچه تخلیه آب
دارای دفترچه راهنما
قابل استفاده برای پرورش ماهی
قابل استفاده برای کشاورزی و ذخیره آب

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...