استخر بادی

استخر بادی کودک بست وی مدل 51008

از {{model.count}}

bestway 51008 inflatable kiddie pool

تعداد
نوع
محصول مورد نظر موجود نمی‌باشد.
  • {{value}}
مقایسه
کمی صبر کنید...
این محصول را به اشتراک بگذارید

استخر بادی کودک بست وی مدل گرد با طرح ماهی از پر فروش ترین استخر بادی عرضه شده توسط نمایندگی اینتکس بوده که علاوه بر استخر آب، به عنوان استخر توپ بادی و وان بادی نیز قابل استفاده خواهد بود. این محصول دارای وزن بسیار سبک و قیمت مقرون به صرفه بوده و بهترین گزینه برای کودکان زیر 6 سال خواهد بود.

استخر بادی کودک بست وی مدل گرد با طراح ماهی، از سبک ترین و کوچک ترین استخر بادی عرضه شده توسط فروشگاه اینتکس بوده که جهت تفریحات آبی تابستانی کودکان زیر 6 سال تولید شده است. این محصول دارای طراحی بدنه سه رینگ داشته که هر رینگ بادشو توسط دریچه هوای مجزا راه اندازی می شود. قسمت کف نیز به صورت ساده طراحی شده از همین رو در صورت استفاده در فضای باز بهتر است از یک زیرانداز مطمئن استفاده کنید. استخر بادی گرد کودک بست وی دارای ابعاد باد شده (قطر: 102 سانتی متر، ارتفاع: 25 سانتی متر) بوده از همین رو می توان تا مقدار 101 لیتر آب را در خود جای دهد.

البته به غیر از آب می توانید از فضای درون این استخر جهت پر کردن توپ استفاده کرده و به عنوان استخر توپ بادی به کار ببرید. همچنین با وجود ابعاد نه چندان بزرگ خود قابل استفاده به عنوان وان بادی در حمام برای استحکام کودکان خواهد بود. جنس و متریال ساخت استخر بادی ارزان کودک از پلاستیک PVC وینیل بوده که رایج ترین متریال به کار برده شده در تولید انواع محصولات بادی می باشد. این متریال دارای وزن سبک 650 گرمی بوده و به دلیل انعطاف بالا به راحتی در ابعاد بسیار کوچکتری قابل جمع شدن خواهد بود. گفتنی است که این نوع جنس بدنه قابلیت تعمیر را نیز داشته بنابراین جا نگرانی بابت یک بار مصرف بودن آن نخواهد بود.

عرض
102 سانتی متر
ارتفاع
25 سانتی متر
ظرفیت
101 لیتر
وزن
650 گرم
جنس بدنه
پی وی سی وینیل
جنس کف
پی وی سی وینیل
دریچه تخلیه آب
ندارد
کف بادشو
ندارد
سایر ویژگی ها
مقاوم در برابر آفتاب
دارای برچسب تعمیرات

دیدگاه خود را بنویسید

  • {{value}}
این دیدگاه به عنوان پاسخ شما به دیدگاهی دیگر ارسال خواهد شد. برای صرف نظر از ارسال این پاسخ، بر روی گزینه‌ی انصراف کلیک کنید.
دیدگاه خود را بنویسید.
کمی صبر کنید...